Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kupé

Výběr: Wopi, kafka, Bix
09. 01. 2002
19
0
4047
Autor
hermit

.. .. .. .. .. ..

kupé

 

 

topoly sil

ještě kleopatra spatřila

pak jí pod kapucí zhasly oči

pootevřela rty

 

tisíciletí plula

než je

nabodla na kužele v uších

už věděla že vládne všemu

odemkla šaty

a odhalila vysoké boty

jen to

bylo dopřáno otrokům

ženou s krutým jíním nad

širokými bělmy

pak šla čůrat

 

rukama svírala

madla trůnu

bratře tak já zas někdy

  přijedu...

 

 

 

delta se

pokryla popelem

 

když vstala

 

 

 

 

 


Janis
08. 02. 2002
Dát tip
:-)) *!*

Bix
22. 01. 2002
Dát tip

hermit
17. 01. 2002
Dát tip
Bhati: nedíval, mě ten film nějak nikdy nebavil... ale Kleo jo, ta mě baví....:-)

Yeziiinka
14. 01. 2002
Dát tip
Žjo...! Napsal jsi ohromný zážitek... padouchu! (Už začni konečně psát špatně!!! :))) ) *****!

Bhati
12. 01. 2002
Dát tip
A kdopak se tu díval na dvoudílnou Kleopatru, coooo?:-)))* No ne, je to fakt krásnej film...jen...škoda, že tam nečůrala...:-) Docela ráda bych to tedy viděla...:-))) tip*

hermit
11. 01. 2002
Dát tip
Petulo, radši jí nic nevyprávěj, přišel byhc doř ečí....;-)) ...ale pravděpodobně ji poznáš, ostatně je to Kleopatra....:-)) ....díky Kleo, a vám díky ... a vám.... ;-. ...a o tom čůrání viz Wopi... :-)

Bacil
11. 01. 2002
Dát tip
Wopi, Tys to vyslovil - JEŽÍŠ CHODIL KADIT! Tak tohle je téma, které mě v poslední době docela intenzivně pronásleduje: chodil Ježíš čurat? kadit? ale ještě dál: měl Ježíš hormonální puzení? noční poluce? jak dalece byl jeden z nás, a jak dalece už ne? spousta otázek, o kterých se v Bibli nepíše, v kázáních nemluví, jakoby nebyla podstatná... a přece mě znepokojují... možná by neměla, ale dělají to. Připadá mi skoro škoda, že se o tom nemluví - snad je i tohle problém, proč je nám Ježíš příliš vzdálený, proč je pro nás tolik těžké ho konkrétně milovat...? (Omlouvám se, asi to sem nepatří, ale nedalo mi to).

hermit
11. 01. 2002
Dát tip
omluva za překlepy....

hermit
11. 01. 2002
Dát tip
Bacil: právě že to sem patří! ...všechno sem patří.... ale, no... když o tom tak přemejšlím... no, myslím si, že chodil čůrat... :-)) ...asi proto to svitky od Mrtvého moře nezachytily, že tehdy ještě žil Bukowski jen ve snech....

hermit
10. 01. 2002
Dát tip
díky.... ...a zvláštní díky Climovi, protože po takové kritice toužím, a klidně může být i ostřejší.....

Wopi
10. 01. 2002
Dát tip
O.K. - já teda nerozumim vůbec ničemu - kromě toho "čůrat" :)

hermit
10. 01. 2002
Dát tip
Wopi, možná jsem se vyjádřil nepřesně... prahnu po nespokojených a vytýkavých a obviňujících kritikách......;-) (a přitom si slibuju, že na ně nebudu brát oheldy....;-))))

Wopi
10. 01. 2002
Dát tip
Dobře, hermite, obviňuju Tě, že tu Kleopatru jsi ukradl z amerického filmu s L.Taylorovou. Ale to jen abych Ti udělal radost, protože Tvému dílu totiž nedokážu nic vytknout. Když sakra chceš vytýkavé kritiky, tak piš hůř... takhle by to nešlo... :))

hermit
10. 01. 2002
Dát tip
...ehm...náhodou ta kleopatra vystoupila v Pze na hlavním a vůbec nic o ní nevím... jenom že má bratra....;-))

kafka
10. 01. 2002
Dát tip
to ovšem svědčí o všem ;-)

Bacil
10. 01. 2002
Dát tip
Ovšem! :-)

Pepo
10. 01. 2002
Dát tip
Pravda - to "čůrat" tam aj mne trochu vadí.

Wopi
10. 01. 2002
Dát tip
I Kleopatry čůrají. I Ježíš chodil kadit. ;-) hermit: jo, myslel jsem si něco takového. Jak říkám: skvostně napsáno.

Kněz
10. 01. 2002
Dát tip
..odemkla šaty a odhalila vysoké boty jen to bylo dopřáno otrokům...... pěkný moc !*t

Petula
10. 01. 2002
Dát tip
Nevím, ale podle všeho toho nahoře se zde nepíše nic jiného, než že:
  • Kleopatra zemřela
  • Kleopatra je věčná
  • Kleopatra byla a je také jen člověk
  • Kleopatra měla a má své libůstky


Jo, a taky mám dojem, že jsem chvíli cítila její vůni...

Hermite, díky za Kleopatru. Přinesl jsi mi trošku z její výjimečné osobnosti (až pod nos)...
A až s jednou pojedu rychlíkem, budu jí o Tobě vyprávět!
░▒▓-_-▓▒░

Wopi
09. 01. 2002
Dát tip
topoly sil... to jsou věci čůrající Kleopatra... :) fakt, to beru!

Miroslawek
09. 01. 2002
Dát tip
tohle mi nedělej, probouzíš moje úchylky ;o))))

kafka
09. 01. 2002
Dát tip

Beata
09. 01. 2002
Dát tip
velmi zdařilé :o)

Pája
09. 01. 2002
Dát tip
*

Matyjustin
09. 01. 2002
Dát tip
Ť!!!

Bacil
09. 01. 2002
Dát tip
A moje úchylky ;o)))))

čtyřicet
09. 01. 2002
Dát tip
Ve mně nic probouzet nemusíš, jsem už probuzený úchylák. Ale za povzbuzení ti posílám tip a pusu. :o)

Climaster
09. 01. 2002
Dát tip
...nedává mi to bohžel moc smysl, vodítko je pro mě název, ale i přesto jsem dost zmatený. I obrazy jsou pro mě dost vzdálený, i když jsou velice zajímavý. Celkově báseň zní starověkem a Římem (to asi ta Kleopatra). Teda trochu to kazí to "čůrat", určitě je to záměr. Pořád je to bezkonkurenčně na tip! to není hluboká kritika, jen snaha na popud Lyrika:o)

Diana
09. 01. 2002
Dát tip
Stejně jako Climaster .-))

pino15
09. 01. 2002
Dát tip
konec nejhezčí :o)

dablik008
09. 01. 2002
Dát tip
no tedy, curajici Kleopatra je vazne na vzbuzeni i tech mejch uchylek, a to jsem slusny hoch temer bez nich :o)))))

Vaca
09. 01. 2002
Dát tip

Gastarbajtr
09. 01. 2002
Dát tip
šla čůrat...hehe *!

zoo
09. 01. 2002
Dát tip
Když já si u Kley dycky vybavím, že prej byla malá, tlustá a rozverná, a vybavím si bývalou kolegyni Jarušku, pročež dějinně stojim. Prostě stojim. :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru