Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O starém Voříškovi

11. 01. 2002
0
0
949
Autor
MrSasa

To vám jednou tuze moc pršelo, že i dědeček Voříšek (František Ferdinand, toho času topič Olomoucké teplárny a příležitostný přednášející na Universitě Palackého v Olomouci (přednášel speciální teorii relativity a teorii superstrun)) zbaběle zalezl pod střechu autobusové zastávky. Nebyl by to snad ani starý mrzout Voříšek, kdyby nezačal nadávat paní Šulcové (Bohumína, toho času v důchodu, příležitostná pavlačová (jsou v Olomouci pavlače?) drbna a plesnivá baba), která zrovna probírala s paní Novákovou (Jana, toho času uklízečka, příležitostná matka sedmi dětí a velice příležitostná manželka pana Nováka (Karel, toho času nezaměstnaný, příležitostný alkoholik)) sousedovic nové auto (BMW 535i, toho času nové, příležitostně ojetina), což dědu Voříška "vytáčelo do červenýho" (dědeček měl na svůj požehnaný věk maximální otáčky 18 000 za minutu (uznejte, jaká to byla námaha na pohyblivé části jeho desetiválcového motoru o zdvihovém objemu válců 3 litry a výkonu kolem 850 koňských sil (přesný údaj stáj Ferrari tají))). Paní Šulcová jeho nadávky příjmala s neskrývanou nenávistí a tak se na milého pana Voříška osočila. A nebyla by to ani stará, plesnivá, odporná, hnusná a smradlavá baba Šulcová, kdyby na dědečka nevytáhla starou záležitost s paní Voříškovou (Mahulena, toho času mrtvá). To byla tehdá mela. Nebožka Voříšková si povyskočila s opilým panem Novákem a zlomila si při tom nos (co jí byla naplat obhajoba, že jí pan Novák udeřil pěstí). Starý Voříšek byl již tuze rozčilen z odporného připomenutí této velmi staré záležitosti, že paní Šulcovou na místě udeřil pěstí (co mu byla naplat obhajoba, že nechtěl) a zlomil paní Šulcové nos. Paní Nováková jen udiveně přihlížela masakru a poté se dala na zbrklý ústup k sedmé zákopové linii. Voříšek byl však liška ryšavá, povolal si letectvo a sedmou zákopovou linii nechal vybombardovat. Zničehožnic přestalo pršet a Voříšek se vydal ke svým studentům. A jestli se "nevytočil do červenýho", tak přednáší dál.
Bloncka
13. 01. 2002
Dát tip
Ty muj Sasku.... :)

zajimave......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru