Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

11. 01. 2002
0
0
929
Autor
Brunhilda

láska je stará a známá věc, ale vždykcy dokáže něčím novým upoutat. to já, bohužel, nesvedu, ale s trochou fantazie si každý vzpomene, co mu kdy dala nebo vzala, čím ho zkrátka učarovala jo, jo, život je těžkej...

 

 

Láska

Láska

Láska

Láska

Láska

a ani

proč

  ?

ptát

  ?

drž

ani kdyby.....

Láska

a už je

Láska

Tak prostě miluj

Jen tak pro <b style="\&quot;mso-bidi-font-weight:" normal\"="">radost.


Nenaděje
09. 10. 2005
Dát tip
milovat je krásné krásnější je být milován svou milovánou....ach jo

Brunhilda
04. 08. 2002
Dát tip
no jéje!

clovicko
19. 07. 2002
Dát tip
Pravda, co bychom si bez vás počali .., milá Bru

Brunhilda
28. 06. 2002
Dát tip
to je vonco, to prave dea kazda zenska....ale tomu se nemuzes divit, dyz sou chlapi tak nedokonali....:o))

clovicko
25. 06. 2002
Dát tip
Změnit ? Když se mne někdo snaží změnit, tak to se mnou asi má těžké, pokud není ochoten mluvit otevřeně .. mě nevadí pracovat na sobě - za konstruktivní kritiku jsem vděčný, ale štve mne, když si mne někdo moc idealizuje a pak se mne snaží té představě přizpůsobit .. tak ! :-)

Brunhilda
24. 06. 2002
Dát tip
jo, presne, a my zensky sme este blbejsi, pac si myslime, ze muzeme chlapy zmenit...tse...

clovicko
23. 06. 2002
Dát tip
Lásku polapit ? = lásku zabít lásku nelze vlastnit, jenom žít .. láska žije pouze ve svobodě .. když jí dáš prostor a sebe sama, nelze si jí vyžádat. My lidi jsme vždycky tak blbí, že si myslíme, že můžeme něco vlastnit .. snad mne chápeš ( :-)

Drakkan
13. 02. 2002
Dát tip
3/5 jako báseň se mi to nelíbí...jsou to takové slovíčka...nevím...jinak máš pravdu...život je těžkej...

Brunhilda
27. 01. 2002
Dát tip
jeanne: kdo ne?

Jeanne
26. 01. 2002
Dát tip
Láska, to jen jen pomíjivá věc, která Tě na chvíli povznese k nebi,pak dostaneš facku osudu a ležíš v blátě.Bojím se lásky.. bojím se ublížení, bojím se zrady, pojím se ponížení.

Krel
12. 01. 2002
Dát tip
tak jenom podepíšu ten prolog...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru