Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

je mi to jedno

18. 03. 2012
0
0
355
Autor
dufka

S průměrnou bystrostí obyvatelstva na vymezeném libovolném území je to velmi podobné jako s průměrným platem tamtéž. Odhadem 90% pod průměrem, 5% nadprůměr 3% vyšší nadprůměr a zbytek výkvět. Je povzbudivé, že ačkoliv se kdokoliv může podle jednoho z obou ukazatelů nalézat hodně dole, na žebříčku v tom druhém je třeba primus inter pares úplně na nejhořejších příčkách. Korupce a nezaměstnanost, obojí v mírné míře, přispívají k blahobytu lidu. Komu dal náš Pán úřad, tomu prej dal i rozum – tradovaná nevyvratitelná domněnka. Nevidím nic nemravného na tom, když úplně blbého státního úředníka nezastřelím a jen jej odklidím ze své cesty přes tvůrčí vyjednávání úplatkem. A ovšem skutečná míra korupce je vždy nižší, než je průměrně bystrými vnímána. Lze ji rozumně určit jedině počtem pravomocně uložených trestů případ od případ. Jiná věc je, že personální vybavení české justice je zoufale trpce úsměvné a k tomu navíc patříme do elitního klubu zemí, kde delikátní otázku viny řeší nikým nevolený státní úředník jmenovaný prezidentem. Profesionál přes spravedlnost. Případně doplněn poloprofíky sedícími při a spícími, a většinou ani nevědoucími, když nespící, oč běží, protože jim to stejně jejich šéf z povolání vysvětlí při hlasování v jeho kabinetu. Zmíněný elitní klub zemí, ve kterých o vině nerozhoduje sbor dvanácti bezúhonných občanů vybraných žalobou i obhajobou, obě strany s právem veta, z jiných náhodně nominovaných desítek bezúhonných, je úzký. Členství se těší KLDR, Burkina Fasso, Čína, Kuba a pár dalších. Zrušení trestního řízení před porotou následovalo po vítězství pracujícího lidu. Implantován pokrokový sovětský model a je prdel, že Rusové porotu zavedli hned po porážce pracujících vedených KSSS. Je to psaní nadýl, ale jak nad tím přemítám, tak se vždycky naseru a jsem citlivý, ale neplaču. Statistika nezaměstnanosti je spolehlivé číslo s malou chybou. Zkušenost je taková, že jednociferná, se zástupy uchazečů o práci, u těch zaměstnaných zvyšuje výkonnost a tím blahobyt celé společnosti. Aby potom po volbách levice podpořena z nadbytku rozežraným lidem vystřídala pravici a rozházela, co nahospodařeno. Například zvedla podporu v nezaměstnanosti a pastelkovné. Tím prvně jmenovaným opatřením práci znechutí i těm na trhu práce nezajímavým, kteří pracovat chtějí. A těm, co jsou zajímavější a těm co dávají méně talentované většině práci ,ještě potom zvednou daně, aby je nasrali. V Evropě se to nenosí, ale jenom země bez zákoníku práce jsou dobře fungující a nikdo tam kvůli tomu neplače, protože lidi se mají vždy lépe než loni a ve výjimečných případech stejně. V tomto případě Německo není argument. Je to zvláštní země a zvláštní lidé ti Němci. A živí nejméně půlku EU. Vzdělaná chátra, co se vozí na hřbetě dělného lidu a oblbuje jej tím, čemu sama nevěří, bude vždy. Ale tak je to správně. Když jsme si zvykli na všeobecné volební právo. Je moc půvabné, že volební hlas, řekněme neutrálně třeba astrofyzika Grygara, má stejnou váhu jak boží hlas té části lidu,co jde s dávkami na pět dětí a příspěvkem na všechno přímo do nálevny. Je fakt, že k naplnění této hloupé rovnosti by došlo, leda kdyby příslušníky takové obce do volební místnosti přinesli a navigovali, aby si nespletli urnu s výherním automatem. No vlastně buď přinést nebo uplatit. Kdo platí daně, ať volí. A rázem je po komunistech i ČSSD. Je vhodné zmínit, že já bych volit nemohl. Jsem úplně invalidní důchodce. 5.918,-Kč/1 měsíc. Zaslouženě. Byl jsem líný a málo přispíval do pilířů. Pobíratelé různých dávek jsou motivováni, aby naslouchali blbům a darebákům, co jim slibují modré z nebe, co se pak na ně stejně vyserou, rozhodí hospodářský mechanismus a utečou, protože je vyženou i ti, co je pošetile anebo i z tupé nenažranosti volili. Nemám nic proti pomoci v nouzi, důchodům, dokonce ani proti přídavkům na jedno dítě. Jen na jedno. Rodičovství není povinná disciplína. Před sto lety v Kosovu bylo 10% Albánců. Dnes tam mají svůj stát a na hajzl chodí v patře nebo na dvorek.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru