Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KRISTUS

12. 01. 2002
0
0
1959
Autor
Fil

...pro něj

 

KRISTUS

 

Proč přikovali toho muže

On za to přec nemůže

Tělo samá kost,šlacha – řev

Z hřebů v těle vytéká mu krev

Pane bože na nebi- toť Ježíš

Přikován je na veliký kříž

 

Sundali Krista – pláče

Umírá…

Je čistý

 Než zemřel, ptali se ho:“Čehož žádáš ?“

„Nechť v pekle usmaží se Jidáš!!!“

 


zelva
27. 01. 2006
Dát tip
no toš do koše bych to neházela...něco v tom je, ale co:-)))

Fil
05. 10. 2002
Dát tip
who is anonym 63? pro ostani -ta basen je fakt spatna ale psal jsem ji v dobe ze ktere pochazi-ne ze ted by jsem psal lip:-)

Rena
15. 09. 2002
Dát tip
Nemyslím,že by Ježíš chtěl pomstu.On měl přece hlásat Boží lásku.A Jidáše potrestalo jeho svědomí,ne?

Arri
14. 09. 2002
Dát tip
Janis: Mne se ten názor líbí. Rozhodne je to zajímavá myšlenka...škoda, že asi nezjistím jak to tehdy doopravdy bylo...:o) prej Jan Hus byl taky malej a tlustej...:o)

Notreal
14. 09. 2002
Dát tip
hmm :(

Fil
03. 09. 2002
Dát tip
at tak ci tak konecne jedna basen co ma vylozene negativni ohlas -DIK :-)

Keba
28. 07. 2002
Dát tip
tohle se mi moc nelíbí filemóne

Albireo
14. 01. 2002
Dát tip
Neučil on náhodou odpouštět?

Marigold
13. 01. 2002
Dát tip
To je dost....dost...dost...mimo. Jako poezie, jako názor. Tohle neberu ani do tomboly příteli.

fox
13. 01. 2002
Dát tip
Janisin Brajen

kafka
12. 01. 2002
Dát tip
divný... a ani se mi nechce věřit

Janis
12. 01. 2002
Dát tip
..v jedné staré aramejské knize totiž stojí,že Ježíš N., vulgo , INRI , byl malý tlustý a jezdil na oslu.A ten štíhlý třiatřicetiletý vlasatý fešák, jak ho známe z obrazů a soch, to byl ve skutečnosti ten chlápek,který Ježíši K.,tomu malému a tlustému, pomohl na Křížové cestě, na Via dolorosa,pomohl na chvilku nést kříž. A Ježíš K.,INRI, malý a tlustý, té pomoci podle staré aramejské knihy dokonale využil a navždy zmizel v davu. Nakonec,Bůh ví,jak to tenkrát ve skutečnosti bylo.... :-) (plonková sedmička) ...v.t. :-)

Někdo
12. 01. 2002
Dát tip
to neměla být nenávist, ale strach! škoda.

JosefTupý
12. 01. 2002
Dát tip
škoda.

Fil
12. 01. 2002
Dát tip
škoda je dobrýho člověka

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru