Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kouřová

25. 03. 2012
4
3
709
Autor
Dahlia

            Ráno začalo jako obvykle – ještě rozespalá jsem zamžourala k oknu, abych zjistila, jak krásný to máme dneska den. 
            „Dáš si kafe?“ ozvalo se z vedlejšího pokoje. Zcela zbytečná otázka, když předem znáte odpověď.
           „Že váháš“ odpověděla jsem, vylezla z postele a zamyslela se. Tenhle každodenní rituál mě baví čím dál víc. Vylezeme na balkon – samozřejmě ještě v pyžamu – užíváme si svou ranní kouřovou. To je pohoda, když je pohoda.
            Mávnutím pozdravíme spolukafaře od naproti a popřejeme dobré ráno i spolukuřačce přes ulici. Přestože není pořádně vidět, sdílí s námi tuto krásnou chvíli i postarší pán postávající u vchodu a venčící psa. Dnes má štěstí, manželka ho nepřisti...
            Ale ale, je tu. A teď to začne. Spustila svou sonátu v G-dur. Chudák chlap.
            Dopili jsme kafe, dokouřili, rozloučili se a odešli domů. A věděli jsme, že zítra se tu ve stejné chvíli sejdeme zas.
            Tak, a den může začít.


3 názory

jorel
28. 09. 2013
Dát tip

příjemná momentka*


srozumeni
28. 03. 2012
Dát tip
hezká momentka...***

posílám tip i pro pána se psem*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru