Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen tak z dlouhé chvíle

25. 03. 2012
1
7
613
Autor
WallKiss

Každý citát je reakcí na nějakou událost. Zachycuje chvilkové pocity a snaží se jim dát jméno...

Ne každý zvládne smířit se s koncem, ale k životu je to potřebné.

 

Konec přináší konec..

 

Podraz je nečestný útok na druhého člověka, ale i na sama sebe.

 

V srdci prázdno, v hlavě plno. To je to co zbyde po lásce.

 

I ti, kteří nám někdy ublížili, navždy zůstanou v našich srdcích.

 

Buddha byl dobrý filosof, ale nejlepší filosof je život.

 

Pro lásku je život krátký, pro čas je smrt dalekým cílem.

 

Člověk není krutý, život je krutý k člověku.

 

Čas je jen pouhá veličina. Podstatou života je láska, protože když není láska, podstatou života je čas..


7 názorů

Fruhling
26. 03. 2012
Dát tip
Předposlední funguje, zbytek jsou jen věty.

WallKiss
26. 03. 2012
Dát tip
Děkuji všem, co vyjádřili svůj názor. Ještě na tom nějak zapracuji. Tohle je cca rok staré, co jsem našel zapsáno v sešitu chemie. když to po sobě čtu, tak ačkoliv mi některé texty připadají až kýčovité, nechci je měnit, protože to vyjadřovalo pocity z té doby.. :)

snake_01
25. 03. 2012
Dát tip
Sice (částečně) souhlasím s Masarykem, že knihy čteme proto, abychom zjistili, co už vlastně dávno víme, ale v tomto případě nejsem zřejmě naladěn na to poslouchat několikrát slyšené i když gnómické "pravdy". (Příliš mnoho neukotvených symbolů nedělá ještě filosofa).

snake_01
25. 03. 2012
Dát tip
Sice (částečně) souhlasím s Masarykem, že knihy čteme proto, abychom zjistili, co už vlastně dávno víme, ale v tomto případě nejsem zřejmě naladěn na to poslouchat několikrát slyšené i když gnómické "pravdy". (Příliš mnoho neukotvených symbolů nedělá ještě filosofa).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru