Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koupili jste si včerejší Reflex?

30. 03. 2012
9
48
1810

A zjistili jste v něm, že je tam článek věnovaný Vindalovi Drámo?

(dvoustránkový  s fotkou přes celou stranu - fanynky plesají, omdlévají a lepí si jej na dveře)

 

Ale ted vážně -  ode mě gratuluce (fakt mi to udělalo radost, pančto tento nadaný kluk si to právem zaslouží)!

 

A Vy - třeba... diskutujte :)


48 názorů

Pája
04. 04. 2012
Dát tip
mně též*

.duke.
04. 04. 2012
Dát tip
no, vypadá to na živý klišé.. mě docela překvapilo, co napsal tady: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=379805 a teď mu vyjde od článek od jéixdé se stylizovanou fotografií.. jde to všechno trocha proti sobě.. nebo jak si zaúčinkoval na pořadu víkend na nově: http://vikend.nova.cz/clanek/novinky/video-basnici-na-internetu-vikend-12-5-lasky-cas.html - kde trochu nesvůj vykládal o "ňadrech jako melouny" a o tom, že názory na tomhle serveru vedou ke kultivaci.. myslím, že písmák si vindala tak nějak vychoval.. že tady mohl tu svou stylizaci vyšperkovat, prohloubit.. vytvořit ze sebe "básníka".. talent má, ale to propojení mi nepřijde pravdivý.. nakonec mi to přijde docela milý

Pája
04. 04. 2012
Dát tip
vindal je živoucí klišé básníka, no, dneska už je to jak žvejkat kližku, tuhnou z toho čelisti ;)

.duke.
04. 04. 2012
Dát tip
jeho básně mě někdy překvapí, jak jsou citlivý.. a někdy si říkám, jestli to všechno není jen póza..

.duke.
04. 04. 2012
Dát tip
aha, takže: vindal pije absinth z lahve s vrškem ve tvaru lebky, má popelník ve tvaru lebky, básně píše na psacím stroji, občas sjede nějakou řeku a jeho kočka ráda zapózuje předníma na stole a zadníma na stoličce.. hukot velikej, hehe

feferonka
02. 04. 2012
Dát tip
No páni, supergratulace V.D. :)

Whitesnake
02. 04. 2012
Dát tip
Tak to mi ho teda vindej !!!

Mabi
02. 04. 2012
Dát tip
No s tím notebookem v ruce, to je legrace. Ještě když jsem psala básničky, tak jsem v tramvaji popisovala obálky z úřadů, diáře a kde co... Notebook by mě asi svazoval, ale je to úhel pohledu. Básnictví ale v obecné rovině není póza, buď to v sobě člověk má, nebo nemá. Autorovi k propagaci gratuluji, leč podobné tryzny vycházely před lety o V. Shockovi (nebo jak se psal). A kde je ten pán dnes. Já myslím, že proklatci 19. století byli prostě osobnosti, Rimbaud ještě ke všemu velice pěkný kluk. Tryskalo to z nich, bouřilo to v nich. To je těžko dosažitelné, či překonatelné. Vždycky když někde vyjde solitérní článek o básníkovi, je to nespravedlivé vůči xy básníkům jiných. Chybí nám takové to básnické progresivní hnutí. Každý je solitér, přitom kdyby se dnešní generace nějak spojila, měla by vůči veřejnosti silnější hlas. V naší malé zemi a v době médií, je to nutné.Mladí výtvarníci to pochopili a tak vystupují jako nezávislé skupiny, u básníků to prostě nějak postrádám. Nějaký společný směr a program. Pokud chceme nějak revitalizovat společnost, musíme na to jít, podle mého názoru, právě literaturou, výtvarnem apod.

Ferry
02. 04. 2012
Dát tip
s JXD jsem v Refle "delal", a jsem rad, ze nam vindala nezastrelil!:D...a dikybohu za ten clanek, jednou jasny!:D...cau, vindale!.))) honzyk-))

mene tekel
02. 04. 2012
Dát tip
Básníku: Problém je, že Vindal má reflex od džejtýho. O tom to celé je.

Takhle vypadá, když neví, že na něj míří objektiv.

vindal ma ma mnohem vetsi integritu nez dzejex. ale dzejex to dobre napsal, to se mi libilo.

Problém je, že Vindal nemá respekt k džejtýmu. O tom to celé je.

mene tekel
31. 03. 2012
Dát tip
Ta fotka je děsivej kýč

mene tekel
31. 03. 2012
Dát tip
Ta fotka je děsivej kýč

skvelej rozhovor, skvela fotka s vindalem a s kockou! desne, desne sympaticky! dekuji rene

Lucie-at
30. 03. 2012
Dát tip
ten článek je mrdka. bud je to osekaný nebo příliš obecný. po dlouhym rozjezdu nezbylo žádný místo na něco zajímavýho... ale je fajn že píšou o vindalovi.

Já jsem vindalova velká fanynka, ale článek je podle mě jeden velký blábol, onanie J.X. Doležala, který tím textem akorát dokazuje, že asi v životě nepřečetl žádnou knihu, nechodí mezi lidi a nevšímá si kulturního života. Svým "šokujícím" článkem odhaluje, že existují lidé, co píší básně, a lidé, co nemají na pivo, no na to jsme všichni dlouho čekali, až to odhalí, troufám si říct.

zrovna před několika týdny jsem reflex přestal číst, protože klesl na úroveň blesku. Vindalovi gratuluji :o)


A ještě fotka:


Tak jo reNdo diky

Když chvíli vydržíte, tak připojím skener, sjedu to a někam uploadnu...

vitráž
30. 03. 2012
Dát tip
Snad není označení Reflexu za náckovský plátek ironie... to by znamenalo, že jsem se tomu komentáři smála zbytečně. I ten JXD tam pořád funguje, ne? :-) Jinak gratulace. :-)

aha a kde je ten argument?

A_tzo
30. 03. 2012
Dát tip
nacismu, ne nacionalismu. a je to samozřejmě vůdcovský princip. v jejich vlastních řadách.

jo, naskenujte to nekdo, jo? je to v placene casti.

Hele, mno já nemám scanner, esik mi to nekdo nascanuje a pošle, tak to sem ráda pověsím, že áno. A_tzo - a kterou definici nacionalismu Reflex naplnuje? Konkretne? Jen by me to zajímalo, nějak se mi tato teze nedaří verifikovat...

VINDAL!!!! T

A_tzo
30. 03. 2012
Dát tip
pardon, klero-náckovskej

Fruhling
30. 03. 2012
Dát tip
Ty vole, a co jiného než náckovský plátek? Henleinovci v převleku za Kerouacy. Počkejte, až přijde Movsar .)

Reflex je náckovskej plátek?

A_tzo
30. 03. 2012
Dát tip
naskenuj a někam to zavěs, kupovat si tenhle náckovskej plátek samozřejmě nehodlám

Vindalovi velká gratulace, je to Bůh!

takže aby se nám tu rozproudila diskuse - mám ráda banány

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru