Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DOPIS

15. 01. 2002
0
0
490
Autor
Karolína

 

                             DOPIS

Máš ženu svou,já svého muže.

Kdo nám dvěma odpomůže od závazku co máme.

Ta chceš mě a mé děti,ale bereš ohledy.

Však dozví se to svět kolem,sneseš lidí dozíravé pohledy?

 

Proč neznali jsme se dříve,

teď každý rodinu svou má.

Já mohla býti Tvoji ženou

a Ty mým mužem,

teď skládám ruce do klína.

 

Já ani Ty nevíme si rady,jak život má jít dál.

Já si přála Tebe a Ty jsis mě přál.

 

Tak lásko budeme mít svůj svět,

tam budeme se skrývat.

Teď nemůžem se uhánět

a budeme se líbat.

 

Snad jednou,nevím co se stane,budeme si přát….

…teď se  můžem tajně jen líbat a milovat.


Gurroa
19. 04. 2002
Dát tip
A přitom všichni pokaždé opouštímé své lásky, když chcem sdílet život s někým dalším. Svou matku, sám sebe... Vždy jde o náhradu předešlých... A kolik z nás dokáže stejně milovat každého kolem sebe? Čím více milujem, tím větší srdce naše zdá se být! A jak velké srdce máš Ty??

Marigold
15. 01. 2002
Dát tip
Ty jo tak to je dost hustý... Já toužim po tom, abych přesně takovejhle úlet nepotkal. Doufám, že budu jednou svoji manželku milovat tak, že mne už žádná jiná nedostane... Je mi smutno:-(. Za děti a za ty, kterým to ublíží...

Amanda
15. 01. 2002
Dát tip
Hmmm zajimava myslenka... tahle realita asi dost boli... jo jo clovek nejvic chce kdyz uz nemuze udelat krok zpatky...

Krel
15. 01. 2002
Dát tip
tak tady bych podepsal ty víše nade mnou...

lupo
15. 01. 2002
Dát tip
muj boze, nejak jsem porad asi necitlive nepochopil jde li o literaturu nebo o spolek vzajemne terapie.. moje kritika jako k dilu, splachnout do zachoda.. k obsahu nemohu nic rict vyjma cynickeho sklebu :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru