Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oranžová Modř - 3 kapitola

01. 04. 2012
2
0
594
Autor
SkipCZ

 

Oranžová Modř

3 Kapitola

Návrat modré

20.2.2000 – Planeta Merling

Normální den v dýním kalendáři ,ovšem byl trochu zvláštní.

Některé dýně viděli jak přistává na jedné ne moc známé farmě  vesmírná loď.

Farmáři na oné farmě tvrdili pravý opak.

Bohužel náboženský fanatik Ota Štopka se nehodlal vzdát a šel prozkoumat

Farmu zcela sám. Po velkém hledání nic nenašel ,avšak uslyšel podivný zvuk který vyházel ze stodoly. Ve stole byla malá vesmírná loď a kolem ní nikdo.

Ota přišel blíž ke vesmírné lodi a najednou se otevřel malý poklop.

Ota se najednou nemohl pohnout, cosi mu nedovolovalo pohnout tělem.

Z lodě vyšel Pimon vytáhl laserovou pušku a ustřelil Otovi Štopkovi vrch dýně

( hlava). Pimon vzal do ruky Otovu hlavu a se slovy ,, Nezastali jste se nás!

Teď za to krutě zaplatíte!” 

a práskl hlavou o zem a ta se rozpadla na tisíce kousků.

 

30.2.2000 – Planeta Merling

Po zmizení Oty Štopky se ve vesnici začala vytrácet důvěra a pomoc a naopak se silně začala zvedat nedůvěra ,karban i zločin.

Pár dní nato začaly i nepokoje .

Prezident nevěděl co dělat. Věděl že za tím někdo stojí ,ale stále nemohl přijít na to kdo by byl proti jejich mírumilovnému národu.

Za půl roku se tyto vraždy zvětšili asi o 10 procent.

3.10.2000 – Tajná základna Pimonů na planetě Merling

Kapitán Pimoní Invaze má poskoka Ericha Nadýtého který vyrůstal na planetě Merling (před útokem Avatárů ) , chodil na Pimonsko-Dýní univerzitu.

Jednou když šel Erich kolem kapitánské kanceláře uslyšel část rozhovoru o dýních.

Erich chtěl vždycky vědět co chystají udělat  na planetě Merling .

Proto šel jeden večer do kapitánovy pracovny a pročetl jsi dokumenty.

Zjistil strašlivou věc!

Pimoni mají plány na vynález viru který všem dýním vymaže paměť

že je spolkli a do 24 hodin jim exploduje srdce.

Jelikož jsi při čtení Erich vzpomněl na své studium na

Pimonsko-Dýňské univerzitě.

Ostatní Pimoni jsi s něho dělali srandu že jeho rod bojoval za východ a za západ při občanské válce před 30 lety, ale dýně ho pochopili a vzali ho na svou stranu.

Proto nechtěl aby byly dýně zničeny.

Ukradl dokumenty vzal si své věci a utekl na radnici Dýňové Lhoty.

Předložil dokumenty prezidentovi a prezident vymyslel kopii viru.

A předal ho Erichovi ať ho zamíchá do jídla v jídelně , kde má každou středu brigádu.

Po skvělém obědě z kapkou viru všichni pimoni do dne umřeli a Erich dostal svou vlastní vilu na Lilkovém Ostrově.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru