Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kometa (kraťounká)

06. 01. 2000
1
0
1995
Autor
Yorick

(Zkrátka kraťounká, milostná.)

Barvy utichly hvězdy začaly zpívat tisíce zorniček hltaly nebe já za víčky našel Tebe a v lásku uvěřil.
Erwin2
07. 08. 2003
Dát tip
Uff, trochu patetické.

Tom
17. 01. 2000
Dát tip

éně je někdy více a tady je toho hodně.

Yorick
14. 01. 2000
Dát tip
MERLE/ :-))) "Anatomická poezie", napadá mě...

Merle
12. 01. 2000
Dát tip
No, jde spíš o spojení za víčky...
Já bych použil třeba v duhovce, když už se držet očí.

Yorick
11. 01. 2000
Dát tip
ALL/ Kometa je taky jen mžik, stejně jako víčka... : - ) Ale téma otřepaný slovo, to se mi zdá zajímavý - v dnešní post? době. Láska - páska, známe. Ale překvapilo mě, že i taková nicotka zaujme - vítám každé kritické slovo!! Já si "autorsky" nejsem jistý tím koncem, (co se týče otřepanosti), ale zas kdyby zůstal jen ten prostředek, tak je to opravdu jen mžik pocitu a nic. Jo, kdo umí psát krásný krátký básničky, to je básník, a to já věru nejsem!

kačka
11. 01. 2000
Dát tip
Líbezný mžik očka komety. Věřit v lásku není otřepané, nepodceňuj básnické konce :-)

Merle
07. 01. 2000
Dát tip
Somi, Tani je holka, tím jsem si naprosto jistej, koukal jsme se, jak se jednou převlíkala... no prostě sem si jistej.
Mě se teda spíš líbily ty okraje, než ten střed, konkrétně mi vadí slovo víčky (přijde mi otřepaný:-)) ) Jinak je to dost hezký.

Johny Brdak
07. 01. 2000
Dát tip
Je to docela milý, ale jenom takový mžik. Člověk se ani ještě nerozesní a je to pryč. Ale hezký.

Tanizaki
06. 01. 2000
Dát tip
... klidně by stačila ta prostřední (sloka) .. maličká .. úžasně krásná...

Jean
06. 01. 2000
Dát tip
Trochu otřepaný téma, ale ta prostřední sloka je opravdu vynikající.

Somnambul
06. 01. 2000
Dát tip
pánové nemůžu s vámi souhlasit...nestačila...takhle to JE

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru