Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpráva dne

06. 04. 2012
1
10
413
Autor
Tomáš H.

Pravicoví extremisté, od přírody hraví, členům hnutí Nenásilí chtěli rozbít hlavy. Jeden tloukl, druhý kopal, další vlepil facku... Čím víc ran, tím větší počet zkrvavených nácků.


10 názorů

Lucie-at
07. 04. 2012
Dát tip
angažovaná poezie nikdy nebyla nic pro mě... kromě meziválečné veršované příručky pro chovatele koz...

.duke.
06. 04. 2012
Dát tip
agrese

Tomáš H.
06. 04. 2012
Dát tip
Ok, neoslovilo, v pohodě...

Tomáš H.
06. 04. 2012
Dát tip
Psal jsem tuto báseň s určitým záměrem, ale nepovažuji za nutné ho zmiňovat. Důležité pro mě je, co si z toho vezme čtenář. Teprve kdybych viděl, že je to vyloženě nutné, pak bych ten záměr popsal-myslím ale, že jeho brzké zveřejnění by další čtenáře svíralo jakousi myšlenkovou obručí. V každém případě děkuji za komentář.

Tomáš H.
06. 04. 2012
Dát tip
Psal jsem tuto báseň s určitým záměrem, ale nepovažuji za nutné ho zmiňovat. Důležité pro mě je, co si z toho vezme čtenář. Teprve kdybych viděl, že je to vyloženě nutné, pak bych ten záměr popsal-myslím ale, že jeho brzké zveřejnění by další čtenáře svíralo jakousi myšlenkovou obručí. V každém případě děkuji za komentář.

Neposuzuji
06. 04. 2012
Dát tip
Vzbudil jsi ve mně tuto asociaci. Nechci nikdy používat Boží mlýny. Protože nic na této planetě se neztratí. Taky kam asi? Skutečný příběh: syn známých byl u nácků pár let, měli i domovní prohlídku. Nekomentuji. Jel s kamarády na náckovský koncert do Německa, nabourali, když špatně předjížděl. Auto hořelo. Všichni byli zachráněni díky rychlosti vrtulníků a péči v německé nemocnici. Když se probral - zjistil na JIPce v Německu, že má přidělenou extra zdr. sestru, protože uměla česky. RÓMKA! Dávala mu bažanty, "přebalovala" popáleniny atd.. Takto jsem pochopila tvoji "politickou" říkánku.. Bez moralizování. Čím více ran, tím...A nebo též:Jak to uchopíte...

Honzyk
06. 04. 2012
Dát tip
mne text prijde takovej "na vode"...spis vodovej....no...

Tomáš H.
06. 04. 2012
Dát tip
Jak to uchopíte, takový to budete mít. Btw, hnutí Nenásilí je fikce.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru