Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Problém sociálně utiskované minority na písmáku

26. 04. 2012
5
24
2413

Mám pro Vás dobrou a špatnou zprávu.

 

Ta špatná je, že byli smazáni VT Marvin a Marking Machine.

Ta dobrá, že byli smazání VT Marvin a Marking Machine.

 

Co si o tom myslí plebs? (jen aby tu bez nich nestála řeč, tak zakládám diskusi č. 34588990029470)


24 názorů

agáve
08. 09. 2015
Dát tip

já si myslím, že přátelé přijdou a odejdou


oran sbírá stopy, nesmíme ho rušit do té doby, dokud si nás nepozve do salonku ke krbu a vynese veškerá obvinění jako hercule poirot, ...ty si zatím heřmane mužeš zascvičit

raja
03. 05. 2012
Dát tip
to je konplikované

Delahaye
02. 05. 2012
Dát tip
who cares ? :-)

vstanou noví bojovníci

juhů juhů

Fouraix
30. 04. 2012
Dát tip
přidávám se k utiskovačům

feferonka
29. 04. 2012
Dát tip
Oba říkají věci tak, jak je vnímají a ne každý to dokáže skousnout. Třeba to nebude natrvalo.. Mně tu třebas chybí, měli dobrý texty. Zdravím! ;)

VTM (ať byl jaký chtěl) měl alespoň rovnou páteř. Mluvil (psal) na rovinu, i nepříjemné věci. Není divu, že měl tolik nepřátel. Klasický rebel, žádné kompromisy, to se musí uznat...

jH
27. 04. 2012
Dát tip
volané číslo neexistuje

Edý a Márvin sů zablokované! Tož kurva! To sa mi nesce libiť, uděláme svinsky převrat tadyk sa mi zdá!Ty co sů teť nahoře, podů dolu do kotelen a továren a mi podeme nahoru do kanceláři to šecko tadyk řidit, kurva a bode to jako za komunyszmu dobrého, šicko bode spravedlivé jak rakovina, kurvam, ta takik nedělá rozdili - duchotce, podsvinče malé,kosi to šecko stejnak. Tož tak.

snake_01
26. 04. 2012
Dát tip
když už chceš diskutovat (a ne jen docílit toho, aby ti někdo potvrdil tvé sociálně angažované osobní hodnoty), nemyslíš, že by bylo slušné poskytnout čtenáři dostatek informací, aby si mohl vytvořit (byť nevýrazný , ale přece svůj) názor, a tedy i diskutovat?

to je konplikované

to je konplikované

to je konplikované

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru