Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zimní pozdrav

15. 01. 2002
6
0
1857
Autor
Zebra

Děsně se mi stýská, ty příšero, a tak ti posílám pozdrav z víkendu. A vůbec mi není jasné jak se tady s tím zachází.Tvůj lichokopytník. Nebo sudo. Na matiku moc nejsem.

Já běžela jsem a běžela,

nohy se bořily do sněhu,

a slunce, nízko nad obzorem,

zvedl se vítr.

 

Já křičela jsem a křičela,

mráz do plic bodal, sníh do očí,

a nebe, jasné, čisté,

vše utichlo.

 

Já běžet, křičet budu dál,

bolestně bílou krajinou,

a doufat,

že až klesnu k zemi,

ještě jednou

se rozesměju.


Amanda
24. 05. 2002
Dát tip
Kraaaasne atmosfericke... jemne... vtahujici do příbehu...

Aki
23. 01. 2002
Dát tip
hezký, taky se rád válím ve sněhu :o) *

No, to ona se Zebřinka občas splete a celý den je jako vyměněná... potíž je v tom, že většinou v těch chvílích nejsem s ní, takže to mám tentokrát aspoň písemně... ;¤) A světlo z ní září jenom mezi těmi černými pruhy.

Falka
17. 01. 2002
Dát tip
Já měla včera nejasný pocit, že mi něco uniklo... a byla by to škoda* Avi ostatním... :o)

hermit
17. 01. 2002
Dát tip
jaj, hezké!! t i p

Pája
17. 01. 2002
Dát tip
*********

ulita
17. 01. 2002
Dát tip
jak mi může někdo poslat avízo, když jsem na dané dílo nenapsala žádnou kritiku ???? :)))

hermit
17. 01. 2002
Dát tip
ulito, no právě proto... ;-)))

ulita
17. 01. 2002
Dát tip
už se mi dostalo náležitého poučení od Páji....(někdy holt ten blbeček vyjde na tebe, no..:))

hermit
17. 01. 2002
Dát tip
no, to je pravda, na mě vychází pravidelně....;-))))

Lidokopytník nebo suchokopytník, na tom nezáleží! Po tvých slovech nerozumím, jak se ti může stýskat... vždyť, když si to čtu, mi dochází, že jsme byli spolu...??? Neuměl bych vybrat lepší slova, jak popsat minulé dny... * * * * **** ** * * ************** To kdybys toho sněhu měla ještě málo... a mezi těma vločkama ti děkuju...

Wiki
16. 01. 2002
Dát tip
září z vás dvou světlo , je to radost vás číst :-))))) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru