Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpovědi spálených duší - Black Phantom - 1. část

15. 05. 2012
0
2
519
Autor
TomCizl

láska k rodině, bolest, ukřivdění, zlost, touha po odplatě, touha po spravedlnosti... to všechno žene spálenou duši na cestě do ztracena... každou noc vychází oplácet hříchy zatracenců, odsuzován všemi kolem, nenáviděn, obáván, hnán jako kořist a přesto lovcem na cestě k odplatě to je BLACK PHANTOM

Na kostelní věži odbila jedenáctá. Všude je klid, maloměsto odpočívá. Jsem na protější střeše bytu, kde žije osoba, která si dovolila vyhrožovat mé nevinné rodině. Žene mě vztek. Ona a její přisluhovači vystavili moji rodinu stresu a já se postarám, aby už to víckrát neudělala ani ona ani ostatní. Tětiva mé hlavní zbraně - luku - se mi zařezává přes černou mikinu do prsou a já vím, že je čas. Beru šíp s ampulkou uspávacího plynu. Přikládám k tětivě a střílím přímo do protějšího okna. Zvuk tříštícího se skla prořízl noční klid. Na druhé straně vydím jak se plyn začíná rozšířovat. Je čas... Slézám po požárním schodišti, přebíhám silnici a lezu po hromosvodu k rozbitému oknu. Plyn už vyprchal. Na zemi leží ta osoba, která má zaplatit. Jeden šíp byl postaven do role vykonavatele trestu a já byl soudce. Pouštím plyn ze všech trysek na sporáku a odcházím stejnou cestou jako jsem přišel. První část mise splněna...

Noc je dobrým společníkem soudce, mstitele, popravčího. Blížím se nocí k dalšímu trestanci. Okno jeho bytu je temné. Už spí... Škoda, ale aspoň to bude rychle vyřízený. Vyrážím dveře. Do háje! Není sám. Je tam s ním ta jeho přítelkyně, kterou každý z té jejich familie pohrdá. Kazí mi plány. Nevím co udělat. Mám je odsoudit k zatracení oba? Jsem už příliš daleko abych odešel. Hledím na ně a oni na mě. Přes moji masku mě nemohou poznat, ale stejně nemůžu riskovat. Vytahuji paralizující šíp a v rychlosti vystřeluji po muži. Proti vůli unáším tu dívku z bytu. Před dveřmi vyhazuji z kapsy granát. Ta dívka křičí, bojí se. Zavírám dveře a v rychlosti i s bránící se dívkou odbíhám za roh. Je slyšet ohlušující rána... ... granát splnil úkol. Nechávám dívku v pláči za rohem. S pocitem, že zítra mě čeká další boj mizím v mé poslední milence - noci.... 


2 názory

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru