Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rezignace

18. 01. 2002
5
0
1541
Autor
Indy

Rezignace

 

Na náhrobní kámen srdce mého,

jméno Tvé buď vyryto.

Trvat bude ještě dlouho,

než bude pískem zakryto.

 

Pískem kruté pouště citů,

po které teď bloudím sám.

Nevidím Tě, avšak jsi tu,

v mysli, v srdci, navěky Tě s sebou mám.

 

Život letí si jen dál, jen dál,

přec bolí to – So – Bye for now.


MdF
04. 09. 2002
Dát tip
ta první sloka mi trochu dře, naopak ten konec vše vynahrazuje, líbí se mi to celkově, ze života Sidonius: já mám zkušenost, že když se vrátím po čase ke svým starým věcem, tak je spíš "zvojtím" než abych je vylepšil. Proto i když vím, kde mi to trochu vázne, raději s tím nic nedělám. To co píšu je momentální nálada, popud, citový proud v papír vržený, který další, pozdní úpravou, by ztratil své kouzlo a náboj.

Indy
04. 09. 2002
Dát tip
Mdf: v tom s tebou musim souhlasit - k čemukoliv se zkusim vrátit, to podelam. Důvod je prostej - kdyz se k něčemu vrátim, cokoliv zkusim změnit už nemá tu jediněčnou atmosféru okamžiku vzniku (nebo jak řikáme my co sme trochu přičichli k psaní databází: primary key)

MdF
04. 09. 2002
Dát tip
Indy: já to vyřešil, já se k hotovým věcem nevracím ;o))))

Indy
31. 07. 2002
Dát tip
Narvah: Díky, kupodivu to nedalo ani moc práce to tam vkomponovat.

Narvah
30. 07. 2002
Dát tip
Konečně básnička, kde je ta angličtina sedí! *

Sama
12. 03. 2002
Dát tip
Sidonius má jméno tké od S, možná na tom něco bude - řekl to za mě. Nemusíš rýmovat, poezii stačí rytmus, to další tam máš... :o))

Čajke
22. 02. 2002
Dát tip
hezké metafory...jinak viz Sidonius:) *

Nuitík
20. 01. 2002
Dát tip
Mám z toho pocit, že by se to dalo zpívat :o) A byla by to určitě fajn písnička...Jé, tak Tvoje básničky se mi líbí....*!

Nuitík
20. 01. 2002
Dát tip
Mám z toho pocit, že by se to dalo zpívat :o) A byla by to určitě fajn písnička...Jé, tak Tvoje básničky se mi líbí....*!

Nuitík
20. 01. 2002
Dát tip
jujda, já udělala dvojklik :o)))

Jeanne
20. 01. 2002
Dát tip
krásně depresivní, mluvíš mi z duše,mě je pod psa taky.... dává, TIP

MCMLIII
18. 01. 2002
Dát tip
smutné, ale ze života ***!

Sidonius
18. 01. 2002
Dát tip
Vyryto - zakryto? Myslím že máš na víc! Ale jinak fajn, líbí. Měl bys zkusit vracet se po nějaký době ke svejm věcem a dát jim formu. Citovej náboj nebo myšlenku už maj...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru