Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Denník profesionálneho smoliara, alebo ako vy-ebať so systémom

30. 06. 2012
0
0
413
Autor
Tom Magnolia

Pondelok

 

Výčitky na mieste, pocity, že som zradil sám seba na mieste. Ponížujúci pocit pred známymi, ktorí ma videli so zasranou absolútne delikátny pocit, že som sa správal ako z klipu Simple planm ešte viac. A čo je na tom najlepšie, ja ako narcis, budem si užívať ikaždý chýr o tom ako som ju šukal (mohol som byť dobrý, ale ožralosťou a jej neprítomnosťou aj absolútne otrasný).

 

Šiel som teda ponížene do rpáce, snažil som sa nemyslieť na to, čo o mne vedia. Najlepšie nič, ale pravidlom bolo to, že každú knihu, ktorú som kedy čítal poznal minimálne z recenzie niekto z môjho nechceného okolia.. A čo ma čakalo. Vrátnica, asistentka, Hlúpa, prátzdna, absolútne sa ku mne nehodiaca, ale pri tom neustále vzrušujúca. Prosto, moja spodina, po ktorej som denno denne túžil, hoci som vedel, že to ďalej ako do jej bytu nezájde. Prázdne úsmevy, prázdne gestá a priateľstvvá. O tom bol môj deň. Na záver myseľ plná sračiek. Keď nie som dobrý sám pre seba, pre iných a vôbec nie pre súčasnú vzorkuz uličného chovu, prečo vôbec som. Veď, ja neviem, Breivik, nech bol akokoľvek narušený dokázal ľudstvu veľmi jasne prejaviť svoj názor.

 

Áno, veľmi citlivá téma. Nie som debil, tiež sa mi nepáči, ako ten vôl prišiel a zahral sa na Boha. Veď zbytočne. Niekto z nich by zamiešal karty v hre pravdy, ostatní by horeli v mamonovej vatre. Ale, vie dnes niekto o známejšej forme prejavu svojho názoru ? Ani sa nečudujem.Máme to tu, môžeme všetci prejavovať čo chceme, ale nikoho to nezaujíma. Každého zauijíma len neortodoxný prejav. Zopár vecí by som dokázal prejaviť aj tými náložami. Keď to zverejním, buď sa na mňa vyseriete, alebo počkáte na strih v mojej mysli a skrat, ktorý verím, že nedokážem spraviť. Sú to sračky, všetci chcete istoty, ktoré Vás dovedú k hrobu, ale odmietate slovo pravdy,.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru