Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klub Chicago 1930 hledá mladé autory

02. 07. 2012
1
14
1242
Autor
DoneeFlack

Klub Chicago 1930 hledá mladé umělce

Zdravím všechny literáty, prozaiky, poéty, žurnalisty a písníčkáře,


měl bych pro vás nabídku.

Klub Chicago 1930 v Praze pořádá každý týden literární dny v týdnu. Chtěl bych vám nabídnout místo k posezení, pro autorské čtení, recitace poezie. Chceme navázat na tradice undergroundových hospod, která v naší zemi vymizela. Za místo si samozřejmě nic neřekneme, chceme vám toto místo nabídnou, aby se vytvořila základna pro umělce všeho druhu. Pořádáme akce pro každou odnož - od malířů, až po divadelníky a milovníků filmu.


Pokud vás někoho tato nabídka zaujala, chtěli byste se sejít, uspořádat nějakou akci, ať už jednorázově, či (ještě lépe) pravidelně, určitě se mi ozvěte a domluvíme se. Žádné požadavky na vás nemáme, jen abyste přinesli sebe a dobrou náladu s sebou. Umělci musí držet spolu!

 

Kontakt na mou osobu

Pavel Rusinský

Mobil: 737 352 432

Email: DoneeFlack@gmail.cz

ICQ: 267-415-990

FB: Pavel Rusinský (nebo nick DoneeFlack)

www.hzk.cz

 

Ozvěte se kdekoliv a kdokoliv, všechny vás rádi uvidíme pisálkové! :)


14 názorů

mě ta stylizace á la 30 léta připadá poněkud křečovitá

DanielP
23. 07. 2012
Dát tip
tim víc ho oddivuju! takovejch lidí víc!

nikotin
23. 07. 2012
Dát tip
DanielP: Ty si ještě nepochopil, že Radovan je jenom provokatér, kterej se tak trochu neohrabaně pokouší zesměšnit jistýho kvalitního českýho autora? :) Nikam číst nepude a nikdy ani žádnou avizovanou sbírku nevydá ;-).

Lucie-at
22. 07. 2012
Dát tip
a pak nezapomen napsat mne abych o tu sou neprisla. a chci cist mezi tebou a radovanem :D

DanielP
22. 07. 2012
Dát tip
oukéj

Lucie-at
22. 07. 2012
Dát tip
napis mu na fejsbuk

DanielP
22. 07. 2012
Dát tip
pudem i s radovanem! nejde mi poslat mail. zkus mu napsat prosím..

Lucie-at
22. 07. 2012
Dát tip
nene nevim nic... ale sla bych s tebou ;)

DanielP
22. 07. 2012
Dát tip
nevim, napsal sem mail Pavlovi Rusinskýmu, abych věděl víc. kdy tam deš ty? víš kdy tam je nějaká akce?

Lucie-at
22. 07. 2012
Dát tip
kdy tam jdes? DanielP

DanielP
19. 07. 2012
Dát tip
zajímavý. nesmíme vymřít, šel bych do toho!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru