Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Umění mimů

20. 07. 2012
2
3
419
Autor
Hestia

Na břehu řeky sedí muž. Bílé líčení se mu roztéká a úsměv, který si ráno nakreslil se pomalu smývá. Barevné balonky pouští ze svých rukou jeden po druhém. Vítr je unáší ve výškách, krade poslední optimismus z černobílého světa.
Proč ten bavič pláče? Co mu z obličeje vyhnalo smích?
Slzy stávají se jeho další hrou. Pantomimou bolesti.
Před očima se mu míhají obrazy, vzpomínky pohlcují mysl. Naděje za sebou zaklapla dveře. Je pozdě. Je tak moc pozdě… Kde jsou ty dny kdy rozdával radost?

Na břehu řeky sedí muž. Mlčel již pár let a nyní se z jeho útrob derou srdceryvné vzlyky. Tu nevinnost s kterou žil odvál vánek. Jeho umění se vytratilo a svět se zase stal o kousek ponuřejší. Imaginárnost, kterou obsahoval jeho život se rozplynula a krutá realita ho stáhla k zemi. Probuzení bylo příšerné. Rozplynuly se veškeré jeho sny i naděje.

Na břehu řeky sedí muž. Maluje si úsměv možná proto, že ví kdy zemře.

Na břehu řeky seděl muž…


3 názory

srozumeni
20. 07. 2012
Dát tip
Mne se to libi. Kvuli,pro me,zajimavemu obsahu,jsem chybicky nesledovala...***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru