Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Štěstí od krve

30. 07. 2012
2
16
1109

Mohla bych napsat, že se jedná o pravdivý příběh, ale málokdo by mi věřil. Mohla bych napsat, že se jedná o fikci, ale málokdo by to četl.

Vždycky, když dostanu krámy,volává mi Lulu, aby si postěžovala, že právě dostala krámy. Nejenže v ten samý den – ač i to by bylo zajisté prazvláštní – pojem „neznámé číslo“ se objeví na displeji mého mobili vždy přesně v momentě, kdy cítím vlhké, bolestivě krvavé teplo sestupovat do mého klína. Jsme prostě asi tak nějak na sebe napojeny, vždy jsme si dobře rozuměly, ovšem k této fyziologické shodě začalo docházet až před pár lety. Pokaždé, když se mi dostane hovoru od neznámého čísla, napadnou mě dvě věci: Zaprvé otázka (vzhledem k okolnostem trochu sobecká, uznávám), zda mám u sebe vložku či tampón a za druhé, zda se z téhle kaše nějak vylízala i Lulu.  Není to fér. Moje celoživotní láska k marihuaně mě občas připraví nanejvýš o práci, vztah či o povrchní přátelství, ovšem Lulu ta její stála na několik zajisté předlouhých let svobodu. Jela na dovolenou do jisté asijské země a ač znala možná rizika, nedokázala si představit ty dva týdny bez zeleného pokouřeníčka, a poněvadž šikmooké zákony pro tohle neměly pochopení,  balíček v ceně necelé tisícovky ji poslal do tamějšího vězení na přibližně desetinásobnou dobu, než se mnou kdy který muž vydržel. Normálně by si o telefonování mohla nechat zdát, ovšem příležitostný orální sex s dozorkyní mojí milované sestřičce umožňuje i další výhody, včetně naší společné voňavé, zelené lásky. Když mi volala dnes, bylo kol druhé ráno a já, zrovna momentálně spíš vyjímečně zaměstnaná, jsem právě drhla ošklivé prkénko, zaneřáděné sraním milionářských opilých prdelí nočního baru, součásti poměrně vyhlášeného resortu. Pohledem na „neznámé číslo“ mi téměř okamžitě docvaklo, která bije a vzápětí došlo, že nejenže nemám vložku ani tampón, ale co hůř, dnes se mnou pracují samé bytosti s penisem a tudíž šance na půjčku veškerá žádná. A do desáté ráno se odsud jen těžko dostanu, majitel slaví dnes padesátiny jelikož jak jemu, tak jeho kumpánům jejich společenské postavení jaksi povoluje nebránit se na veřejnosti svojí láskou ke kokainu, vidím to dnes tak, že v deset ráno zavřeme jen při hodně veliké míře štěstí, kterýho obvykle moc v životě nemívám. Navíc se jedná o muže orientovaného homosexuálně, tudíž možnost  výskytu jakékoliv ženy v okolí, která by mi případně zapůjčila kečupgázu či peška,  je naprosto nulová. Sakra, měla jsem to tušit. Ale jak, když to mám už od čtrnácti, kdy jsem začala nenávidět Evu pro její hřích a mé dědičné následky, tak nepravidelný? Stejně jako Lulu. Jednovaječná dvojčata se holt nezapřou. Lulu byla vždycky ta lepší: Chytřejší, oblíbenější, vtipnější a přišlo mi, že i hezčí, ač to je čirý nesmysl, vzhledově jsme identické. A především bisexuální, což si uměla náležitě užít. Tohle jsem jí záviděla především, ty možnosti, mít šanci dostat prakticky kohokoliv na celým širým světě. Já se vždy měla za heteračku, ale poslední roky mi dochází, že to byl spíš jakýsi pokus o normálnost, hra, zkušenosti a pocity posledních let mě nutí uzavřít svoji orientaci jako asexuální, nejsem zkrátka na nic, na nikoho.

„Ahoj drahá má, tak zas nás to potkalo, co?“ pokusím se o co nejveselejší tón. I když doopravdy zrovna život nedávám, v telefonátech tohohle typu musím. Lulu přece nelíže tu starou, tlustou, hnusnou, sadistickou a prej i smradlavou bachařku s výtokem proto, aby poslouchala moje sebelítostivé výlevy. Potřebuje sílu, podporu.

„Čau lásko. Na hovno, co? Kde jsi, máš aspoň vložky? Já ne, musím si zas vycpat tu svou chlupatou dírku toaleťákem, ta tlustá píča má dovolenou a její zástupkyně je nějaká katolicky striktní debilka, u ní si nevylížu ani cukr do čaje, natož vložky či žiletku“ posteskne si mé dvojčátko.

Na záchod se začne kdosi dobývat, dle hlasu poznám svého zfetovaného zaměstnavatele, jeho „do piči za co tě platím, pohni, musím se vyblejt“ mě donutí rychle popřát Lulu hodně sil, rozloučit se, vycpat si díru toaleťákem a urychleně opustit toaletu, abych vzápětí zjistila, že moje rychlost nebyla dostatečná a následující chvilky trávím vytíráním chodby. Znám už své tělo a vím, že do hodinky mě začne nesnesitelně bolet břicho, ta hrozná bolest se pak přes páteř prostříli do hlavy a nejspíš se také pozvracím, ale budu muset s profesionálním úsměvem obsluhovat tuhle bandu okravatěných idiotů. Jenže...tahle práce je čistě moje volba, a nejpozději v poledne budu doma, kde si otevřu pivo, ubalím špíčka a sladce usnu. Nejspíš je celý můj život provázen tím, čemu se říká pravé a nefalšované štěstí. Ach, jaká je to krása mít pomalu radost i z menstruace, zvlášť, když nepatřím k těm, které se rády a pravidelně oddávají nechráněnému sexu. Štěstí…


16 názorů

Illuzionista: Co je úchylnýho na menstruaci? Má či měla ji i Tvá matka...

StvN:Je mi vpodstatě fuck, budeš-li mi věřit či ne, ale pindíka nemám.Pochopitelně plně chápu rozdíl mezi vložkou a tampónem, ovšem v životě existují situace, kdy je ženě doopravdy jedno, kterou z těchto dvou věcí sežene a nečiní tedy preference. Nevím, dá-li se na efekt psát přesným popisem skutečné události, řekla bych že ne. Každopádně dík za názory.

Zdenda: Holt mi Tvá tvorba přijde málo odporná, ošklivá a zlá, no...

StvN
30. 07. 2012
Dát tip
Prijde mi, ze to psal chlap. Aby holka nevedela, jestli pouziva vlozky nebo tampony, to neni uveritelne. Jinak psane na efekt.

Úchylnej svět...

VH64
30. 07. 2012
Dát tip
Jo, ještě mě napadlo, nevím, jak to mají jiní čtenářové, ale já skoro raději "drsné" věci od holek než od pánů, protože kde mají chlapi sklon přidat na sprostotě, ženský přidají na atmosféře. Tak si hlídej "ženskou stopu".

Díky. Možná bude...život je celkově dost odpornej, zlej a ošklivej, tak třeba přinese další inspiraci...zkusím to poupravit, bude-li čas...ten kretén co pro něj dělám plánuje tenhle tejden veliký oslavy promoce jeho syna z doby, kdy si ještě myslel, že je heterosexuál...takže asi budu makat nonstop, ale mrknu na to:)

VH64
30. 07. 2012
Dát tip
Hele, ty ještě neznáš Zdendu, to není negativní komentář. On to přečetl(a) a udělalo to na něj dojem. To je dobře, málokoho takhle pochválí. A dobrý to je. Odporný, ošklivý a zlý taky - to jsi ale přeci chtěla, ne? Líbí se mi Prolog. Možná si zkus rozčlenit ten první velký odstavec do menších. Taky tam máš trochu nesourodě smíchanou spisovnou češtinu (dokonce s trpnými tvary) a nespisovnou. Koukni na to. Já bych se přimlouval za to, sejít se někde uprostřed na úplně civilní spisovné češtině bez knižních fintiček, ale jestli to chceš mít stylizované do drsna, tak apoň ta pasiva pryč. Jiná věc je přímá řeč, tam to mydli, jak myslíš. Bude víc takových počteníček?

pedvo
30. 07. 2012
Dát tip
Přečetl jsem to celé. Kdyby to za nic nestálo, tak bych se tím neprokousal, ale dalo se to číst se zájmem.

s tímhle na mně nechoď, nebudu "polepšovat" svou tvorbu, navíc kvůli někomu, jehož tvorba mě nezaujala...jen mě zajímá, proč tak negativní komentář, toť vše

Zdenda: Pokud chceš, abych Tvůj komentář brala vážně, budeš to muset rozvést

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru