Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Paralela...

07. 08. 2012
0
0
407
Autor
AnitkaKM

              TY                                                                                                                    ON

I.                                                                                                                 I.

Zaklesnutá mezi dvěma světy,                                                            Úsměv...a tisíce mravenců 

tím Svým a Tebou.                                                                                  šimrá mé tělo.

Nevidíš tu změnu.                                                                                   V tvém pohledu utopím každé přesvědčení,

Škemrají o spojení dvě části rozdělené.                                             že věrnost je příbuzná lásky.

Tanec sounáležitosti byl tak krátký...

Šlapeme si po pochopení...

 

II.                                                                                                                   II.

Ukrytá před palbou sobeckosti                                                              Spasena dotekem smyslnosti,

si chráním svou tvář                                                                                 mé dlaně se zavřely do odstupu.

pokreslenou tvými stíny.                                                                          Nevěra proti sobě je každý

Tajemství mi namaluje nový výraz,                                                        krůček opačným směrem...

když probouzí se na dně mého světa.                                                   .............od TEBE..

 

III.                                                                                                                    III.

Cesta zpět na hladinu je tak dlouhá,                                                      Tvůj tep v mém rytmu

úzkostný dech se prolíná                                                                            mě dohání k šílenství.

mým rozvzpomenutím se.                                                                          Klopýtám na rozcestí Rozhřešení.

Prozření ledabylosti.                                                                                   Spasím svou touhu v amnézii....

Pohodlnost se rozpadá v explozi chtění.

 

Dva světy pro výstup z toho mého se střetly pro pobavení osudu...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru