Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Philosophia.cz

22. 01. 2002
0
0
827
Autor
Rompi

Rozjizdim server www.philosophia.cz. Pokud budete mit chut a naladu, zkuste se tam podivat, pripadne se zaregistrovat. Je to tak trosku jako Pismak. Ale jenom trosku.:-)
Diky
Rompi

Mahoney
23. 01. 2002
Dát tip
jééé tam se určitě bude líbit knihovníkovi :)

Vole
23. 01. 2002
Dát tip
"záležitost" je u mě slovo, kterým se ve spisovné češtině říká "tentononc" Mas u mna 1000 bodov...:))

Knihovník
23. 01. 2002
Dát tip
Mahoney - si piš, už sem tam ;)) Příde mi to dost složitý, ale snad se tam časem vyznám ...

JosefTupý
22. 01. 2002
Dát tip
vypadá to pěkně, ale na Tupého je filozofie až moc:o)

Popelucha
22. 01. 2002
Dát tip
Je to zajímavé, třeba se i regnu... Jen Technické záležitosti bych přejmenovala na Technickou specifikaci, páč "záležitost" je u mě slovo, kterým se ve spisovné češtině říká "tentononc". Taky bych se přimluvila za bílé okraje nebo okraje uvnitř článku, protože když je teď článek lemován tmavošedým okrajem úplně těsně, nečte se mi to dobře. Hodně štěstí při tomhle serveru... PS: Navrhuju přidat odkaz na Vesmír, protože ten se eseji a vědou jen hemží. A navíc se hemží i dobrým stylem.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru