Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Starý námořník

23. 01. 2002
0
0
615
Autor
Eddy

 

Suché větve starých stromů

a zarostlá cesta domů

šeptají Ti : \" Už máš čas,

už zešedl poslední vlas \".

 

Ten život - to je ale mžik,

to ví Ten starý námořník

co v přístavu na svou loď čekal

a své smrti vždy se lekal.

 

Teď ovšem už jen lehký smích

v hlavě ztratil se mu otazník.

On ví, že chyb udělal dost

a spálil nejeden most.

 

V hlavě se mu skládají vzpomínky

jak  v mozaice barevné kamínky.

Svůj obraz Tím již dokončil

a se světem se rozloučil.

 

Ten starý námořník,

co na svou poslední plavbu již vyrazil.


nemesis
24. 01. 2002
Dát tip
Není snad to nejkrásnější co nám básně přinášejí ta krása rádost poznání ....? ...... Hodnocení odvádí od toho podstatného což je ta samotná tvorba, ten vzácný okamžik kdy ten proud vytryskne.... jen si plameni hoř!! .. to je pak pocit!!! ... a o co jiného než o pocity jde?... vše se během času mění, ale pocity co máme je to jediné co nám zůstává..je to hodnota prověřená časem... tím nejkrutějším soudcem .... proto mi dává smysl tvořit něco krásnýho, co okolo sebe šíří lásku a přináší radost... Pro mě je to nejdůležitější hledisko u jakéhokoliv umění emoční ozvěna. Když se podíváme zpátky do minulosti, všechny úspěchy, které i časového odstupu považujeme za významné měli společný právě vysoké emoční echo. Všechno pomíjí a ač už tyto věci byly dávno překonány a jediné co máme je tento přítomný okamžik, tak emoce které nám tyto věci přinášeli a pro které byli nebo jsou považovány za hodnotné, můžeme prožívat každý den.

Krel
23. 01. 2002
Dát tip
Je to takové moc prvoplánové...ale má to své kouzlo a atmosféru...celkově se mi to líbí

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru