Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Achin&Temahe - Ranní povyky/1.kapitola

02. 09. 2012
0
3
451
Autor
Hirake^Zujin

Jedná se o příběh , který je na kapitoly. Je to na styl Naruta ( anime ) .. kdo ho neviděl,neví plně o Vesnicích a kkekei genkai ( vrozených schopnostech.) První část se vstahuje na ne až tak poklidné ráno a seznámení s hlavní postavou Temahe.

AchiTema - Ranní povyky
Ve Skryté Mlžné vesnici se poslední dobou děly děsivé věci. Ale i přes černé mraky nacucané vodou , prosvítalo pár slunečních paprsků přímo do pokoje kde spala Temahe , kunoichi z klanu Nezumi. Ležela rozvalená na kraji posteli , peřinu měla z poloviny na zemi a zbytek přikrýval jen jedí hýždě. Slunko svítalo přes závěsy a zasahovalo na Teminy víčka. Jemně popotáhla nosem a rozevírala víčka. Jenže oči protestovali,byly pořád přimhouřené,stejně jako nehybně ležící tělo. Temahe si akorád rukou přendala pruh vlasů za ucho a ruka jí už dál neposlouchala,spustila se k zemi. Podívala se na hodiny,které měla položené na stolku vedle postele a zděsila se. "Sedm hodin ráno?? To se člověk nevyspí?!" prudce zvedla ruku,která jí předtím vysela okolo rámu postele a vzala do ní polštář,který měla za sebou. Polštář si přitiskla na obličej,ale aniž by o tom věděla posunula se o pár centimetrů,což znamenalo pád z postele. Zhoupla se po peřině a při pádu se do ní zamotala,přičemž zbrzdila náraz. "šannaró!" začala rozzlobeně a nahlas křičet Temahe. Posadila se na bok a dlaň levé ruky si přiložila na čelo. Povzdychla si a opírajíc se o postel se zvedala. Natáhla se i pro peřinu,aby se jen tak neválela na zemi a nepadal na ní prach. Se zývnutím ji začala skládat,únava během pár vteřin,ale nezmizela,takže Temahino skládání bylo poněkud pomalejší. Opatrně přikrývku položila na postel a přejela prsty po polštáři,aby v něm nebyli hrbolky. Vlasy ji opět lechtaly na tváři a proto si je zandala zpátky za ucho. Prošla pokojem a zavřela za s sebou dveře. Došla až do koupelny,zastavila se u umyvadla,otočila kohoutkem a hleděla na sebe do obrovského zrcadla. Voda nepřetržitě pořád tekla,ale ona to nevnímala,hleděla pořád na svůj odraz a v hlavě se jí promítaly všelijaké myšlenky. Její ruka sjela z kohoutku a plácla dlaní přímo do vařící vody. "Aaau!" zavrčela Temahe a kohoutek zavřela. Chybělo jen pár centimetrů ,aby voda z umyvadla přetekla. *Zdálo se mi to nebo někdo ťukal na okno?* problesklo se v Temahině hlavě tak rychle,že zapomněla na bolest v pravé ruce. Ťukání se ozvalo znovu. "Jestli jsou to zase ty vrány,který mi překlovávaj šňůru na prádlo,tak ať si mě nepřejou!" špitla si pro sebe. Jak se ,ale blížila k balkónu , už jí nepřipadal obrys lidského těla jako vrány,klovající šňůry. Uviděla za oknem stát ANBU Skryté Mlžné Wataneho . Temahe otevřela balkónové dveře. Nestačila ani pozdravit a ANBU hned začal rozdávat příkazy. Nazumi Temahe , máš se co nejrychleji dostavit k Mizukage-dono. Aha,..to posílá Mizukage rovnou ANBU? Nemá snad ANBU mít na práci důležitější věci? Wataneho tyhle slova asi urazili , jediné co ze sebe vydal za hlásku bylo opovržující " hm." "To bylo vše" rozhodl se ještě promluvit a seskočil z balkónu. Temahe se pouze otočila a chytila poraněnou rukou kliku. Tiše zasyčela,kliku pustila a přejela konečky prstů po puchýři,který se jí na dlani dělal. "Málem bych na tebe zapomněla,děkuju za připomenutí." Řekla sarkasticky. Vešla dovnitř a zavřela za sebou dveře.


Příští kapitola : Společná mise .


3 názory

VH64
06. 10. 2012
Dát tip
Ahoj! Teď ale nemáš mezery ani za čárkami a tam by pro změnu měly být! Prosímtě, pokud to není v této podobě úmysl a recese, a asi není, zkus si vše (i novější kousky) projít, i víckrát, autor často nevidí zjevné chyby, poopravovat gramatické chyby a překlepy, trochu texty rozčlenit do odstavců - těch se neboj, lepší je nějaký navíc, než takováhle těžko čitelná hmota, a pak mi prosím pošli avízo. Ať se dílo daří!

Neříkám,že to nesmí číst :D jen,že neví třeba co to je Kkekei genkai a nebo Katon .. a tak:D:) Aha,toho jsem si nevšimla,že tam mám mezery:D děkuju^^

StvN
09. 09. 2012
Dát tip
Kdo ho nevidel, nesmi to cist:) Pred carkou se nedela mezera.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru