Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

AchiTema - Minulost/4.kapitola

02. 09. 2012
0
0
313
Autor
Hirake^Zujin

Jedná se o příběh , který je na kapitoly. Je to na styl Naruta ( anime ) .. kdo ho neviděl,neví plně o Vesnicích a kkekei genkai ( vrozených schopnostech.) Další kapitola,ve které se dozvíte minulost Achina .. Tato kapitola není konec.

AchiTema - Minulost 4.kapitola


Omlouvám se ZA CHYBY.
Temahe se posadila dva metry od Achina. "Viděla jsem v tvé ruce nějakou fotku,nemusíš ji skrývat." Achin se podíval na pravou sepjatou pěst a otevřel ji. Uvnitř byla malá přeložená fotka snad na 6 kusů. "To je váš tým?" Temahe mu vytrhla fotku z ruky. "Bývalý tým 17" Achinovo hlas byl zkleslý. "Tohle je Maiwa?" "Ano." "Je krásná." Řekla Temahe a zandala si čouhající vlas za ucho. Když fotku podávala Achinovi , uviděl její obvázaný závěstí. "Stalo se ti něco s rukou?" "Jen,jsem se opařila." "Teče ti z toho krev." Staral se Achin. Opravdu Temahe měla obvah místy červený. "Ukaž." Řekl Achin a začal obvaz rozmotávat. "Au" syčela Temahe. "Nevrť se,bude to víc bolet." Achin se posunul blíž a položil její ruku na svoje stehno. Natáhl ruce a začal používat lékařské ninjutsu. "He?! Nevěděla jsem,že máš medic schopnosti." "Nemám,umím pouze zrychlit zahojení mělkých ran,naučila mě to Maiwa než .." "Než? Řekni mi co se stalo." Temahe se zajímala čím dál víc. "Nechci o tom mluvit." zabručel Achin. "Jsme ve stejném týmu,chtěla bych něco více vědět o svém kamarádovi."usmála se Temahe. "Řekla jsi k-kamarádovi?" "Ano." Temahe Achina obejmula. Achin nevěděl co se děje. Chvíly jen tak bez pohybu seděl a pak přiložil ruce na její záda. Vzpomněl si na poslední objetí s Maiwou a slzy mu tekly po tváři. Pár jich spadlo na rameno Temahe. "Ty brečíš?" zeptala se nechápavě. "Ne." Zapřel to Achin. Temahe se pomalu zakláněla do zadu , takže měla rty jen pár centimetrů od jeho. Rukou mu stírala slzy a hleděla mu do očí. Temahe si pak odsedla a dívala se do země. "Už mi řekneš co se stalo?" "Eh..staly jsme se týmem 17.. Maiwa , já a Narashi. Společně jsme plnili mise,ze začátku jsme se s Narashim nenáviděli,pořád jsme soutěžili,ale Maiwu jsem miloval." "Aha..a dál?" vyptávala se Temahe. "Na poslední misi týmu 17,nás přepadli docela silní nukeninové." "Nebyl jsem schopný Maiwu ani Narashiho ochránit..upadl jsem do bezvědomí,takže si mysleli ,že jsem mrtvý a uprchli. Nikdy jsem neřekl Maiwě co k ní cítím a strašně toho do teď lituji." "Víš.. vždycky jsem si myslela ,že jsi drsný. Nebavil jsi se a odháněl jsi od sebe lidi,mě jsi nenáviděl nebo nenávidíš.. Ale teď,když jsem slyšela tenhle příběh a za tenhle den jsem toho o tobě tolik zjistila,myslím si,že jsi dobrý člověk,který se nechá ovládat smutkem." Pronesla Temahe. Achinovi opět tekla slza. "Už nebreč,jsme ve stejném týmu a jsem tu pro tebe. Budu tvoje světlo v temnotě." Temahe se nahlas usmála. Achin si vybavil úsměv ,který měl skrytý hluboko v srdci , který mu pomáhal zapomenout na všechno a na pár vteřin se cítil šťastný , byl to úsměv ,který měla jak Maiwa tak i Temahe. "Vážně už nebreč." Řekla znovu a utřela mu slzy. Achin se zvedl a napřáhl ruku pro Temahe s úsměvem. Chytila se a on ji vytáhl. "Eh.. omlouvám se! Když jsem tě objímala,zamazala jsem ti tričko krví."šklebila se. "To nevadí." Achin si náhle tričko sundal. *Má opravdu krásně vypracovaný tělo…aaaah.* "Já ti ho vyperu,dej mi ho." Temahe vzala tričko do ruky,ikdyž ho držel Achin. "Ne,to je dobré." "Ale já chci!" trvala na svém. Achin zatáhl za tričko,aby ho pustila,ale spíš přitiskl Temahe k sobě. Chvilku na sebe hleděly a pak se obejmuli. *Asi jsem se zamilovala.* "Už je pozdě,doprovodím tě domů." Řekl Achin. "D-dobře." Souhlasila.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru