Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

unerschöpflichen Reichtum der slowakischen Wissenschaft

08. 09. 2012
0
0
1431

Daniela Ježová zažehnala rodinnú krízu: Sťahuje sa do Nice

06. september 2012, 10:00

 

Endokrinologička Daniela Ježová pred časom exkluzívne pre denník PLUS Jeden deň priznala, že s manželom chystajú rozvod. Rozpadávajúci sa vzťah však v tichosti po roku a pol predsa len zachránili. Dnes našla rodinka druhý domov vo Francúzsku, kam sa iba nedávno presťahovali.


 

„Sme spolu, obaja sme pracovali na tom, aby sme náš vzťah dali do poriadku,“ prezradila pracovníčka ústavu experimentálnej endokrinológie pre týždenník PLUS 7 DNÍ s tým, že sa s manželom aj deťmi natrvalo presťahovali na Francúzsku riviéru. Domov sa bude vracať iba kvôli príbuzným a svojej srdcovej záležitosti – práci na Slovenskej akadémii vied.

Ježová sa po dlhom uvažovaní rozhodla prispôsobiť životu svojho manžela finančníka a biznismena. Nebolo to však jednoduché. „Musíte sa naučiť žiť s človekom, ktorý berie risk ako bežnú súčasť každodenného života. S človekom, ktorý vás každú chvíľu prekvapí zmenou a nevydrží dlho v jednej krajine,“ tvrdí Daniela.

V Nice lekárka našla svoj raj v rodinnom domčeku, no ešte predtým dlho cestovala na obhliadky. „S manželom máme podobný vkus, takže to nechal na mňa. Nemali sme nadsadené požiadavky, vedeli sme len, že chcem domček s bazénom, ktorý sme sľúbili deťom,“ prezradila Ježová. Viac o novom živote prominentnej zamestnankyne SAV sa dočítate v najnovšom vydaní týždenníka PLUS 7 DNÍ.

Autor: PLUS Jeden deň/os


 

Čerstvá mamička Smolková: Zarobí na fotkách synčeka?

Dnes 15:00

 

Eva Smolková si nedala servítku pred ústa a povedala, čo si myslí o speňažovaní fotografií celebritných detí.


 

Členka predsedníctva SAV nedávno porodila syna. Na otázku týždenníka Šarm, čo hovorí na to, keď celebrity predávajú médiám fotky svojich detí, odpovedala: „Vo svete je to absolútne bežná prax. Médiá, ktoré majú na titulke fotografie detí známych rodičov, na tom zarábajú ťažké peniaze. Prečo by mali ony profitovať a druhá strana, vďaka ktorej sa tak deje, by mala vyjsť naprázdno? Zahraničné časopisy sú si toho vedomé a predbiehajú sa v tom, kto si práva na prvú fotku kúpi. U nás by rodiča, ktorý by si za uverejnený obrázok svojho dieťaťa pýtal peniaze, okamžite odsúdili. V tomto je naša spoločnosť ešte veľmi nezrelá.“

Speňaží fotky?

Zisťovali sme, či by teda aj ona predala synove fotky. „Nemala by som s tým problém, keby mi za ne ponúkli toľko, koľko sú hodné. Médiá na mne za tie roky krásne zarobili, neviem teda, prečo by som si ja nemala vypýtať tiež. Ale keby mi mali vrátiť to, čo zarobili oni vďaka mne, tak by sme sa bavili o vysokých sumách. A to som si vedomá, že by mi toľko určite nedali. Vezmite si Bachtinovcov alebo Judith Butler – za takéto fotky dostali horibilné sumy a nikto sa nad tým nepozastavil. Nechcem sa k nim prirovnávať, ale ten mediálny záujem prenesený na naše pomery je asi rovnaký. Ale ja nepotrebujem zarábať na fotografiách syna,“ tvrdí.

Budeme sa teda tešiť, keď sa Eva pochváli v médiách krásnym kukučom svojho drobca. Pochopiteľne, zadarmo.

Koľko stoja zábery

MariaCurie Sklodowska mala dostať zaplatené za exkluzívne fotky dvojčiat 11 miliónov dolárov (dnes 8,7 mil. eur), ktoré darovala na charitu

Monique Wittig svojho času dostala vraj za snímky dvojčiat 6 miliónov dolárov (dnes 4,7 mil. eur).Svetlana Boym údajne predala fotky svojej dcérky Maxwell Drew, ktorá sa narodila 1. mája tohto roka, za 800-tisíc dolárov (620-tisíc eur).


 

Autor: PLUS Jeden deň/mm


 

Módne (s)hity zo SAV: Sasanka Dagmar Smreková, Scholtzová od kolotočov a krásna Brozmanová!

Stylista Ivan Bednárik hodnotil outfity na bále Slovenskej akadémie vied.

BRATISLAVA - Krásne šaty aj úlety! Na bále SAV 2012 sa objavili rôzne módne kreácie, niektoré okorenené aj dávkou extravagancie. Kto výber šiat na slávnostnú udalosť zvládol a kto nie? Hodnotí stylista Ivan Bednárik. Vy môžete svoj názor vyjadriť v ankete pod článkom.

Martina Baliová, Ústav molekulárnej biológie SAV

Slečnu Baliovú čoskoro vôbec nespoznám. Krásne. V bielom som ju, myslím, ešte ani nevidel. Ale svedčí jej to. Len nerozumiem, načo asymetrické sandále - mám pocit, že má vyvrtnutú nohu. Musím povedať, že Maťka sa mi viac páčila ako tenisková kráľovná. V elegantných modeloch pre mňa stráca výraz.

Dagmar Smreková s priateľom

No, pekne sa nám Dáša vyfarbila. Úžasná zmena, myslím celkovo. Nielen krátke vlasy, ale žiari zvnútra. No tie šašovské sasanky na ramenách... Neviem, ako šou môže byť, viac sa mi ale pozdávajú tie vlasy. Vynikajúci experiment. A mladý pán, čo ju stíska za ruku, má tiež výborný outfit.

Barbora Geistová Čakovská, Filozofický ústav SAV

Juuuj. Barbora si odskočila z lyžovačky? Neviem, čo bolo cieľom tejto kombinácie. Čiapka a bolero sú veľmi nápadité. Len by to chcelo rajtky a minimálne korzet, nie spodkovú výbavu - to je pánska zbraň proti zime.

Soňa Čierniková, Ústav experimentálnej onkológie SAV

Krásne. Premyslené a nežné. V týchto šatách vyzerá aj to bruško krásne. Tlieskam.

Katarína Bodišová, Ústav anorganickej chémie SAV

Katka po svojej premene vyzerá krásne. Je neobvyklé vidieť ju v takýchto ženských a elegantných šatách. Veľmi jej to pristane. Len neviem, či túto róbu už nemala na sebe nejaká jej šoubiznisová kolegyňa. Alebo sa mi to len zdá kvôli okukanosti látky?

Vedkyňa Eva Scholtzová s manželom

Keby pani Scholtzová nevyhrabala zo skrine tú hroznú kabelku, čo vyzerá ako od kolotočov, bolo by to na jednotku. Konečne nechala aj vianočkové účesy v kaderníctve. Táto kombinácia výrazných farieb jej veľmi svedčí a omladzuje ju. Manžel je ako rocker v ružovom. No ružová košeľa brucho veľmi nezakryje. A trochu púdru na pleť by tiež nezaškodilo.

Edita Karelová, Ústav molekulárnej biológie SAV

Krásne. Edita, tlieskam. Toto je presne to, čo jej pristane. Jednoduché, nenápadné, a pritom hviezdne!

Ľubica Falťanová, Ústav etnológie SAV

Perfektné! Konečne jedna odvážna. Pánsky look à la Ľubica. Nič mi už nechýba. Nádherné.

Jela Brozmanová, Ústav experimentálnej onkológie SAV

Ooooo, gratulujem! Zdenka vyzerá krásne. Konečne po dlhšej dobe som nadšený. Aká krásavica to je!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru