Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Akby Razby

11. 09. 2012
1
12
658
Autor
l(i)enka2

Tak moja druhá :), už som trošku dospela, mám niečo za sebou. Čo myslíte chlapci? A vy, dievčatá - ako to vnímate vy (aj to by ma zaujímalo)? Ďakujem za názory. Mala som tu prezývku l(i)enka, ale kým som nazbierala... nové skúsenosti zo života na napísanie ďaľšej básne, zabudla som heslo:( Takže nejde o moju prvotinu! :) Ide o moju už druhotinu! :)

Keby bolo nebo nebom, všetci by sme boli – za

vodou.

 

Keby neboli hranice, všetci by sme boli – za

ohradou.

 

Keby nebolo na svete zla, všetci by sme boli – na

párty.

 

Keby láska trvala večne, všetci by sme boli – ušatí

 a vysmiati.


12 názorů

alessi
13. 09. 2012
Dát tip
ok neo.... ak maš zaujem tak bud chat alebo sukromna správa... kritika nie je len o nas dvoch.

alessi
13. 09. 2012
Dát tip
neo... mne nevadí to "ušaté" mne vadilo len to zvýraznenie... nič v tom nehľadaj. a prečo detské? akurát to "párty" tomu nasvedčuje. inač by to mohlo byť vzjadrenie aj skepsy dospeláka... prečo nie?

alessi
13. 09. 2012
Dát tip
mne sa toto veľmi páči. 1. originálna myšlienka 2, originálne spracovanie ten koniec som nepochopil ani ja, ale to nevadí, dal by hneď aj tri like keby sa dalo. Gramatické chyby som tam nevidel možno jedinú vec by som vytkol to iné, zvyraznené písmo v slove ušatí.

l(i)enka2
12. 09. 2012
Dát tip
Aššurbalit prečo? Zdá sa ti, žr to naozaj nemá hlavu ani pätu? Ďakujem za ti kritiku:( neoOpica ďakujem za povzbudenie. Prečo by i si dala pivo? Elvien, možno máš pravdu. Snažil som sa vypočítať, ako vidím svet. Možno je to stále málo. Ale človek nejako začať musí, nie? Ďakujem aj za tvoj pohľad a za podporu.

Elvien
11. 09. 2012
Dát tip
Nevím proč, ale působí to na mě jako rozpočítávání =D Ale oceňuji snahu experimentovat s přesahy a typy písma.

velmi zle. nema to hlavu ani patu. kvazifilozofujuce.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru