Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Srpen 2012 - Hlasování

13. 09. 2012
0
24
2827
Autor
StvN

Hlasujte do 23.9.2012 Hlasování označte jako vážnou kritiku. Pravidla pro hlasování v klubu Povídka měsíce: http://www.pismak.cz/index.php?data=club&id=69132

 

Kategorie: Nominace - 012_08 
.pandarhei. unisex 2012-08-29 Nominace - 012_08  
Ach jojo F9 2012-08-15 Nominace - 012_08  
Jáma lvová DavidPetrik 2012-08-22 Nominace - 012_08  
pekař, Ph.D. sharik 2012-08-09 Nominace - 012_08  
Za dobrotu pedvo 2012-08-11 Nominace - 012_08  
Zvyky moře StvN 2012-08-04 Nominace - 012_08



24 názorů

Skarabea
24. 09. 2012
Dát tip
unisex - aj keď je text skôr úvahou a pôsobí pomerne staticky, zaujal ma najviac...resp. jediný

StvN
23. 09. 2012
Dát tip
1. unisex 2. F9 3. sharik

baaba
23. 09. 2012
Dát tip
1. pedvo - jeho vesnická poudačka mě moc pobavila. Já zábavnost u textu upřednostňuju před jakoukoli jinou vlastností. 2. sharik - k zábavnému podání přidal jakoby moudrej pohled na věc. 3. F9 - sexhistorka z války. Spoustě komentujících se nelíbilo zakončení, ale mně to "jojo, tenkrát..." připadá na správným místě. Babička (i přes tu těžkou dobu) si vzpoměla na něco alespoň trochu úsměvnýho (z jejího pohledu).

Fruhling
22. 09. 2012
Dát tip
Já to vezmu zkrátka: 1) Ach jojo 1) Sharik Ad 1) U textu mě zarazila jakási žánrová neujasněnost (převážně se projevující v ambivalentní pointě), ale první půlka textu je krásně hutná a atmosférická: víc pod povídkou. Ad 2) Dobrá, vystižná, nejen vtipná, ale i dost pravdivá anekdota: na povídku sice krátká, ale ten jeden bod si zaslouží. Zaujali: klasicky unisex: kde ale druhá polovina textu trochu podtrhává nohy té první (viz. koment pod povídkou) StvN: kde mi ale pořád přijde, že se z toho poetického konceptu dá vytěžit víc živosti, svévolnosti. Na to, že je zvolena docela nespoutaná asociativní forma, mi text přijde pořád trochu usedlý. Ale to může být i můj osobní problém.

K3
22. 09. 2012
Dát tip
1) Zvyky moře (StvN) 2) .pandarhei. (unisex) 3) pekař, Ph.D. (sharik) ---- 1) Pro poetičnost, jež vyvolává snivou náladu, čistotu stylu a vybroušený rukopis. Také pro grafickou úpravu, která umocňuje čtivost. 2) Pro dobře zachycený přemýšlivý, momentální stav mysli. 3) Pro lehkost stylu a tragikomický vtip.

DavidPetrik
18. 09. 2012
Dát tip
1. Ach jojo (F9) 2. Za dobrotu (pedvo) 3. Zvyky more (StvN) Podrobnejsi komentare pod jednotlivymi dily.

Janina6
15. 09. 2012
Dát tip
1. StvN: Zvyky moře 2. F9: Ach jojo 3. unisex: .pandarhei.

Tragicus
14. 09. 2012
Dát tip
1. StvN 2. unisex 3. pedvo

pedvo
13. 09. 2012
Dát tip
Myslím, že jsi tu zapadlý o dost víc, než já, když máš už takový přehled, jak to tu chodí. Já ten přehled nemám. Začínám mít dojem, že takovýhle dohovor je ztráta času.

pedvo
13. 09. 2012
Dát tip
Nepřekrucuj má slova, toho už jsem si užil dost. Nic takového z mých slov nevyplývá. Když se Ti nelíbí, že soutěží a hodnotí stále stejní lidé, máš možnost to ovlivnit. Narozdíl od těch výběrových řízení. Nic jiného jsem nenapsal, o nějaké férovosti jsem se ani nezmínil.

pedvo
13. 09. 2012
Dát tip
UM 2012 - V tom je právě ten rozdíl, tady se zůčastnit nechceš (ostatně já taky ne, z jiného důvodu), u výběrových řízení je to přece jenom jinak. Pokud jde o redakci a jednotlivé osoby, nemohu nic říkat, nic o tom nevím. Já se snažím jenom psát pro potěšení, své a doufám, že i jiných. Na to, jestli jsem lidská bytost, se nebudu ptát Tvých generátorů.

1. pekař Ph.D. - To mě pobavilo. Obyčejně nedávám hlasy miniaturám, ale tohle je vcelku povedené. První místo dávám za super nápad, zpracování ovšem bídné. Šlo by to rozepsat - více dialogů atd. Na můj vkus moc stručné, ale i tak pobavilo. 2. Zvyky moře - Zajímavý styl. Trošku až "poeticky" pojatá povídka, hodně hrané na pocit. Ale nevadí, dobře se to četlo. Ve skutečnosti nejlépe napsané ze všech, ale tentokrát druhé místo, námět pekaře víc zaujal. Všichni ostatní bez bodu. Sorry, prostě netrefa do nálady:)

unisex
13. 09. 2012
Dát tip
Jasně, starý známý Marking Machine s potřebou navážet se, devalvovat ostatní, jejich aktivity. Jeho nevyrovnanost se sebou sama a osobní nezralost pravděpodbně stále přetrvává. Nyní zde existuje v jakési mechanické odosobněné počítačové formě - pro něj pravděpoodbně jedna z bezpečných forem pobytu na Písmáku.

pedvo
13. 09. 2012
Dát tip
UM 2012 - Čtu Tvůj komentář a co mi jen připomíná... Už vím! Toho, kdo brečí na nepravém hrobě. Tady se totiž můžeš přihlásit do soutěže i hlasovat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru