Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DŽARDA A PROHIBICE

16. 09. 2012
13
16
1876
Autor
brackenridge

Už od pondělního rána pálilo Džardu levé oko.

„Pálí mne oko,“ svěřil se doktorce Meluzínové.

„Máte zánět spojivky,“ řekla.

Předepsala mu oční kapky.

Na tramvajové zastávce našel Džarda desetikorunu. Měl z ní radost. Potom vysvitlo sluníčko. V tramvaji bylo dokonce volné místo k sezení. A to ne jen tak ledajaké! Ve směru jízdy! Džarda už nemohl potlačit spokojenost s průběhem dne a hlasitě zachrochtal. Tramvaj se rozjela směrem k nádraží.

Prohibice se Džardy netýkala. Alkoholické nápoje nepil a proto se nemusel obávat slepoty. Obyčejný zánět spojivky jej vůbec nerozházel. Přesto byl ve středu překvapen, když procitl se začínajícími příznaky infekční žloutenky.


16 názorů

Diana
23. 06. 2013
Dát tip
:-)*

alpa s kofolou

kveton: :-DDD a diky jesterci dik moc juno: okenou! -)


Tyhlety homeopaticky nepatrné mikrominiatury mám děsně rád. Ale netroufám si je zveřejňovat zvlášť, tak je vždycky vkládám do nějaké povídky. Nedělám chybu? Viz: "Tak není to syfilis, jak jsme původně mysleli, pane Džarda, je to jenom kapavka." "Jenom? No co už, že. Vždyť nemusí pršet, stačí když..."

:o))))))))))))) chudáááák:))))

tak kamaradi, na zdravi a dekuji! juno: ja tez, rikam tomu akademiceskij besparjadok

srozumeni
16. 09. 2012
Dát tip
*****

Juno!!! Mas naklizino, kluku usata? :-)

pedvo
16. 09. 2012
Dát tip
Není divu, za uvedených okolností by byl překvapen skoro každý.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru