Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

AchiTema - (9) Hlavní záměry odhaleny - 1/2

19. 09. 2012
0
0
331
Autor
Hirake^Zujin

Připomínám_ to co je v * tak jsou myšlenky většinou Temahe. :))

 

AchiTema - Hlavní záměry odhaleny.
9.kapitola
"Vstávej." Ozvalo se nad Achinovo levým uchem. Rozespale otevíral oči. Temahe nad ním stála se šálkem čaje. "Ještě nevystydl."usmála se. "To jsi nemusela,Temi." Chňapl po čaji a napil se. "Malinovej,ten mám rád." "Já vím." Temahe odešla do druhé místnosti. "Dáš si ještě něco?" volala. "Ne,to je v pořádku,děkuju." Položil hrneček na noční stolek a šáhl pod postel pro kraťasy,tričko a jouninskou vestu. "Budeš chtít semnou se porozhlédnout po vesnici než odsud odejdeme?" "Slíbil jsem ti to,takže půjdu." Přehodil přes sebe plášť,ustlal postel a šel směrem za Temahe. Stála u okna a dívala se na Achina,tak jako nikdy na někoho jiného. Usmála se. "Jdeme?" "Jasně."přikývla. Vyšli z celé ubytovny pomalým krokem. "Kam chceš nejdříve?"zeptal se. "Asi bych sedla někam k baru a relaxovala,vzhledem k tomu,že pak jsou další mise." "Dám na tvé rozhodnutí a půjdu za tebou." Achin nic nenamýtal proti. Po pár zatáčkách,našly jediný podnik ve vesnici,který vypadal trochu děsivě. "Vážně tam chceš jít?"zašklebil se. Temahe nic neříkala a prostě vešla dovnitř. Rozhodl se jít také,aby nestál venku. Všude byla cítit rybina a pot,nevypadalo to moc útulně,ale Temahe to očividně nevadilo. Usedla ke stolu pro dva a hned sáhla po jídelním lístku. "Objednáš si taky saké?" zběsile přejížděla prsty po řádcích a otáčela strany. "Ne,děkuju." "Notak,nechci pít sama."povzbuzovala ho. "Dobře,jen jednou." Ke stolku přišel velký chlap s páskou přes oko a zástěrou. "Dáte si?" "Dvakrát saké,prosím." Řekla a podala mu jídelní lístek. Pán odešel a Temahe si prohrábla vlasy. "Víš co by mě zajímalo?" začala. "Že jsme vůbec žádné informace nezjistili a Meteina jsme také dlouho neviděli,není to divné?" "Na co narážíš,je něco o čem mám vědět?" otázal se nedůvěřivě. "Ale ne,jen tak mě to napadlo." Bránila se. "Kam půjdeme až dopijeme saké?" "To záleží na tobě,já bych ráda koupila nějaké památeční věci na naší společnou misi."začala se smát. "Nebudu ti odporovat,nic jiného v plánu nemám takže dnes jdu za tebou." Řekl klidným hlasem. Přišel jiný muž,menší a obě saké na stůl položil. "Tady máte saké,jak jste si přály." Muž se trochu poklonil a odešel. *Ten hlas..jako bych ho už slyšela,ale kde?!* Rychle do sebe nalila saké,z kapsy vytáhla drobné,které hodila na stůl a mrštně se zvedla od stolku. "Děje se něco?" zajímal se Achin. "Ne,vůbec nic." Temahe ho chytla za ruku,když zrovna saké polkl a položil prázdnou skleničku na stůl. Skoro běžela,jen aby byla co nejrychleji venku. "Takže pokračujeme v průzkumu vesnice!" táhla ho pořád za ruku a šla dál. Když se setmělo,rozhodli se,že půjdou zpátky na ubytovnu. "Chtěl jsem se tě vlastně zeptat asi už před týdnem,ale nějak jsem na to zapomněl." Vysoukal ze sebe Achin. "Ptej se!" pobýdla ho. "Koupila sis novou vůni viď?" "Jasně,líbí se ti?" Oba se začali smát. Nahoře v ubytovně,ulehli a zhasli světlo. Po náročném dni,Achin usnul jako první. Pečlivě se odkryla,aby ho nevzbudila a podívala se na něj. Provedla ruční pečetě a v posteli se náhle objevil klon. Hodila přes sebe kalhoty,vestu a kolem nohy si uvázala kunaie se shurikeny. Popadla čelenku z Mlžné a ovázala si ji volně kolem krku. Stoupla si na balkon,dveře byly dokořán. "Omlouvám se Achine" pronesla a seskočila z balkonu na strom a ze stromu na cestu. Utíkala jak nejrychleji mohla. Zastavila se až několik metrů před chatkou,kde naposledy hledala Meteina. Vyndala kapesní kunai a pevně ho uchopila. Levou rukou si z podtrička vytáhla látkovou masku a přetáhla si ji přes půlku obličeje. Rozeběhla se proti chatce a rozkopla dveře. Hodila kunai přímo do šňůrky pro zapínání žárovky. Světlo se rozzářilo po celé chatce. Naproti sobě uviděla Meteina otočeného zády k ní. "Čekal jsem tě."pronesl.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru