Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

25.září/12, autor přichází na svou genialitu

25. 09. 2012
3
12
795

Babičky, babičky
jachtařky přes vlny
věší tam záclony
nemají zábrany.
Proč taky?
Vždyť nakonec,
nikdo z nás nemá jistoty
ani já
ani ty


12 názorů

Jonash
05. 02. 2013
Dát tip

nevím no, co napsat.. asi soulasím s pány kteří se ptají.. na smysl


JO, podle mě to má něco do sebe. T*

clovrdik
28. 09. 2012
Dát tip
dobře se to četlo :-)

alessi
25. 09. 2012
Dát tip
politicka, och. aspon akože ftipná.

Garth
25. 09. 2012
Dát tip
pěkný :D ten konec je tedy trochu rozházenej takovej..

Miroslawek
25. 09. 2012
Dát tip
Jen obligátní otázka (pro mou představu) - čím je tento verš vázán?

VH64
25. 09. 2012
Dát tip
Po těchto dvou pánech už nemívám co dodat... Tak jen zoufalé - proboha, to už mládež píše po americku i datum?

pedvo
25. 09. 2012
Dát tip
Mám za to, že slovo „zábrany“ je v rýmu se slovy „přes vlny,“ nikoliv „záclony.“ Může ovšem být tak i onak, případně s oběma. Titul příspěvku spíš upozorňuje, aby si autorčiny geniality všiml někdo jiný; a opravdu: Kdo chce najít, najde. Jiná věc je, jestli nedostatek jistot omlouvá absenci zábran.

DavidPetrik
25. 09. 2012
Dát tip
Text je kompaktni. Vykukuje z neho dobry tvar, ale rusi dvoji nesepjatost: 1) Tematicka: prvni ctyri radky hledaji svuj vyraz (co spojuje babicky, jachtarky a zaclony? je to jenom obrazove spojeni nebo v nem ma ctenar hledat i spojeni vyznamove?); druha cast nabizi povsechnost a banalni shledani ("nikdo nema jistoty" - nebylo by to mozne vyjadrit jinak?) 2) Asonancni: zparovani zaclony-zabrany nabizi urcite souzneni, ale to je spise rusive. Doufam, ze titul prispevku je sebeironicky... ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru