Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proměna

26. 09. 2012
2
4
627
Autor
Zdislava

Proměna

Poutník: Dívka chodíc po rodné zemi kráčela v oblacích,  hlavu nad nimi a do nebe daleko.

 

Dívka: Touhu zabalit a poslat na všechny adresy, psaní mezi řádky a nepochopení si  vleču.

 

Poutník: V mysli i v ústech píseň, že sází na Milost.

 

Dívka: Odhodit  závaží a ocitnout se na zemi.

 

Poutník: Realita a sen v souboji na život a na smrt. Honička v hlavě.

Nemocná mnoha láskami. Pod nohama Irská zem však jen v její hlavě.

Hrála teskně na flétnu. Kéž by mohla strhnout tu váhu co má v hlavě a dát prostor srdci, které pláče v koutě. Obloha zcuchaná drahami snílků začala ronit slzy.

 

Dívka:Teď se docela ztratím v trávě plné slz. Útěkem se rány nezacelí. Ne, ani ztuhlostí bolest neutišíš.

 

Poutník: Až  setkání, setkání s realitou. Ten  bodlák u cesty co Ti rozedře kůži. Vítr vyfouká vodu z očí  a pak v kaluži spatříš se docela jinak. 

 

Dívka: Ach spatřit se nestačí, ale obejmout obraz na  hladině.

 

Poutník: Už voda stříká. Padá. Nedbá špíny co stéká ji po tváři.   

 


4 názory

zvedavec
04. 10. 2012
Dát tip
hm, :) je ale dobré, ak pomôžeš iným nájsť pointu (i keď možno ju pochopia inak), lepšie, ako keď výsledným pocitom je "nechápem"

Zdislava
27. 09. 2012
Dát tip
Děkuji za názor. I když se to nezdá pointu to má:))) Je to o přijtí sama sebe. O snech a nepochopení druhými. Dívka je mylné a sebelítostivé já. Poutník - reálné a moudřejší já. Proměna je v tom, že si člověk přizná to jaký opravdu je svoje chyby( to je ta kaluž do které padá) a i když je to bolestivý proces, člověku se uleví a dostane tak klid a vyrovnanost. Asi tak :))

Líbí se mi to. Dost mě překvapilo, jak je to poskládané, ale jsem tu nowej :). Myslím, že je to nesrozumitelné, minimálně napoprvé, ale tipuju, že to nebude srozumitelné nikdy a že ani ty nevíš, co je pointa. Pokud víš, jsem zvědavý. Každopádně, pokud se mi věc líbí a čtení mě těší (něco dělá), odpouštím autorovi, že já jsem blb a nechápu to dílo. Tož ťíp, ať je ti líp.

alessi
26. 09. 2012
Dát tip
???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru