Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

… R.A.K.O.V.I.N.A …

12. 01. 2000
6
0
2367
Autor
Daimon Terr

„Bože stůj při mně ,až jednou půjdu údolím stínů ….“

Rozsudek smrti …! Ti včera přečetla …! Madam v bílém plášti …! Koktáš pár dotazů … Ze strachem, a záští …! Kolik že času … Ještě Ti zbývá …! Cítíš ten její … Soucitný pohled …! Její slova …! Dovedně skrytá … Za lékařský um …! Jako časovaná bomba tiká …! Někde … v Tvém těle ….! RAKOVINA …!!! Za pár týdnů … Udělá „BUM ….!!!“ Budíček v šest …! Se jen těžko může snést …! Sestřičky v bílém pokoji …! Každá je hezká … Kdybys byl zdravý …! Snad Ti i „postojí …“ Teď jsou jak upíři …! S úsměvem na líci … Z unavené ruky K Tvému tělu patřící … Si berou trochu krve vařící …! Snad od horečky … Máš ten ruměnec na tváři … Na vizitě, se lékaři moc příjemně netváří … Den za dnem ubíhá … Na návštěvu přichází Tvá dívka rozmilá … Konejšivě se na Tebe podívá … A ty se klidně usmíváš … Upřímně … Bodejť by ne … Komu by prospěla … Tvář jako z kamene …! Ten úsměv … Jsi přece celé dny trénoval … Jinak bys teď neobstál …! Jen kvůli Ní … Polykáš svůj žal …! Srdce bolí touhou … Ona je s Tebou … Jen chvíli pouhou … Máš ji strašně rád … Až odejde … Tvůj žal se změní … V srdceryvný Vodopád … Ráno ,raníčko … Vychází sluníčko … Ty ho však nevidíš …! Dech zrychlený … Na čele pot studený …! V žilách morfium a jiné sračky …! Smrt si už dělá na Tobě svoje značky … Bojuješ o život …! Krutý boj …! Nemůžeš dýchat …! Máš strach …! A smrt říká … „Pojď se mnou! Pojď …“ Vzdáváš ten boj … Vidíš světýlek roj … Světlo tisíců sluncí … A tunel dlouhý … Tě k nim pustí … Dohrál Jsi svou roli … ČLOVĚČE … Jako v bitevním poli …! Vždycky věrná …! Neústupná …! Taková je … RAKOVINA …!!! Nepoddajná …! Neúplatná …! Říkáme jí … RAKOVINA …!!! Nesmrtelná …! Těžko léčitelná …! To je prostě … RAKOVINA …!!! Pořád stejná …! Všude vlezlá …! Ta zkurvená …! RAKOVINA …!!! Vracíš se sama …Domů …Ze špitálu …Slzy na tváři…Snad vítr osuší …Všechny naděje,které Jsi vkládala do lidí v bílých pláštích,se rozplynuly jako dým …! Oni se vážně snažili s tím něco udělat,jenže to prostě nešlo …! Tvůj kluk,který Tě ještě nedávno tak miloval,hladil a líbal …Musel odejít s jinou …! S tou osobou ,jež nosí kosu na rameni … Když jsi ho ráno viděla …! ACH BOŽE …!!! Byl tak studený …!!! A vůbec se na tebe neusmál …! V jediné vteřině se Ti zhroutil celý svět a nastala entropie … Bude Ti moc chybět,ale musíš Ho nechat jít …! Víš … On dnes ráno zaklepal na nebeskou bránu … A někdo Mu tam otevřel … Snad už je šťastný … Moc rád by byl s Tebou … Ale náhle to nejde …! Váš čas byl tak krátký … Tvá láska je teď jen sen … Osud Ti proklál srdce hrotem jménem SMRT … Tím všechno končí … Pro někoho začíná … Zbyly Ti jen vzpomínky … Vzpomínky na krásný SEN … … S NÍM …
Katerina
25. 05. 2000
Dát tip
Libi se mi tvoje tecky a vykricniky, uplne mi z tvych basnicek duni v hlave jak si je ctu v duchu a poradne nahlas. *

Jean
17. 01. 2000
Dát tip
Kafe a cigareta po ránu,... blíží se k tobě v bílém županu...
A pak už si další nezapálím.

Johny Brdak
17. 01. 2000
Dát tip
Na to, že tě (možná) vycvičil divoch Rad, je to příliš civilizační (což není kritika). Líbí se mi to i proto, že jsem to i přes velkou délku s chu¨tí dočetl.

AZALIN
15. 01. 2000
Dát tip
Jen ten umira, kdo jiz umrel ve svem srdci... NEEXISTUJJI nevylecitelne nemoci!!!!!!!!!!! Tisickrat se z nich lide dokazou uzdravit a tisickrat budou doktori mlit o nejakem spontannim uzdraveni... doktori, DOKTORI, DOKTORI, kteri odmitaji pripustit jine lecebne metody jen proto, ze ONI musel na to, aby mohli lecit, studovat spoustu let a potom prijde nejaky "sarlatan" se zakladnim vzdelanim a dokaze lecit lepe nez oni............. A kdo se jim muze divit?....... je to slozity, ale zkuste otevrit sve srdce a prijmout i jinou pravdu, nez tu, kterou mate zahnizdenou a zazranou ve sve hlave...... pani doktori.... i vy ostatni...

Lampář
15. 01. 2000
Dát tip
Jestliže bolest není
Navyklá na slova
Jestliže z domova
Odešla radost z narození
Jestliže slunce po setmění
Za obzor pláče do rána
Jestliže hosanna
V ukrutně dlouhé
Ukřižuj se mění...
(Josef Jelen)
Naděje?
Kde je?
Aspoň trošku, prosím
Pro Daimona
Pro (dopište se)
Pro mne
Někde je...
Je!


petromil
14. 01. 2000
Dát tip
Very very good

kačka
14. 01. 2000
Dát tip
Když jí zkušenost hledí do tváře, tečou slzy bezmoci a vzteku, ale nevyhraje mrcha, vždycky, tak to nevzdávám :-) karta se obrací díky Němu a chleba občas padá máslem vzhůru, každý boj má svého vítěze :-) na straně utrpení má jméno Naděje, a tu nepohřbívám, ani zaživa !!!
Děkuji

Sarken
14. 01. 2000
Dát tip
Probudil jsi ve mě vzpomínky, před kterýma jsem si připadala už celkem chráněná, ale teď je to tady zase...nemocniční pokoj...bílé pláště a bezmocný úsměv na rtech devatenáctiletýho kluka...jednoho z nejlepších kamarádů, které jsem kdy měla
možná není dobré jen tak zapomenout
díky

Merle
13. 01. 2000
Dát tip

sidi
13. 01. 2000
Dát tip
Jsem nezvykle tichý.

Bibša
13. 01. 2000
Dát tip

Marigold
13. 01. 2000
Dát tip

Amorph
13. 01. 2000
Dát tip

dracula
13. 01. 2000
Dát tip
Nemám slov, to nepotřebuje komentář...
Jen možná ukápne slza,
na práh, ten Tvůj,
když už není, tu, není,
Ten, Ta, zkrátka ONI...

Tanizaki
12. 01. 2000
Dát tip
ano.. jen to slovo se neodvažuju ani napsat..

blackbone
12. 01. 2000
Dát tip
neumím nic dodat
bylo by to zbytečné
jednou jsem takhle viděl umřít anděla
v tomhle roce je to sedm let
nikdy na něj nezapomenu

simon.s
12. 01. 2000
Dát tip
celkem...slušný! hele, akorát si myslim ž e by moh bejt větší akcent na NĚM na jeho KONÁNÍ a na tý smrti...aby se hajbali všickni proti sobě zatimco takle se mi zdá že Smrt je tam jenom jako Smrt, panák v hrdle

Astrálka
12. 01. 2000
Dát tip
*

Špuntík
12. 01. 2000
Dát tip
k tvým dílům mám hluboký respekt......chci, aby si to věděl...

Rivka
12. 01. 2000
Dát tip
respekt...
to je to slovo

B.Ezejmenij
12. 01. 2000
Dát tip
slovo
o slovo
olovo...

Morgana
12. 01. 2000
Dát tip
beze slov..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru