Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zamilované básně

Výběr: hermit, hippiesanda
25. 01. 2002
5
0
1382

*24. 1. 2002 Jiříkovi Ch. Poznámka tatínka Bacila: nezměnil jsem na tom ani čárku, jen jsem opravil několik měkkých i na tvrdá a \"di\" na \"jdi\". Mimochodem, je to první báseň, kterou dcera opravdu napsala - ne nadiktovala, ale napsala.

Můj milý

na hraní čas není

Změní se to však v okamžení

Dříve než bys řekl

tak už jdi

budeme oba sví

jen sví

 

Jiříku


hippiesanda
24. 04. 2004
Dát tip
* pěkný, fakt:)

Print
09. 05. 2002
Dát tip
*!

Prokletí
08. 05. 2002
Dát tip
Já ju viděl, heč!!! ;o)))))))) m.

Jogina
08. 04. 2002
Dát tip
..teda to je krásně bláznivé zamilování. Moje téměř 4- leté zlatíčko je stejné éro jako ta tvoje. Taky je zamilovaná ve školce do Lukáška, ale kamarádí ještě asi s dalšími 5 kluky a ty má taky ráda. S holkama moc nekamarádí, prý s nimi není sranda... tak ať ti tvá láska vydrží..

Prokletí
26. 03. 2002
Dát tip
jo ještě: ty ženský fakt jdou ve vývoji asi napřed... já se poprvý zamiloval až ve druhý třídě... do P. M. ... a řádně jsem se o ni porval s A. K. ;o)))))) Více viz Pint (a vylož si to, jak chceš +o))))) m.

Naja
23. 02. 2002
Dát tip
Ahoj holka mame prave ted asi stejne favority i kdyz krome J(iriho) K. je to jeste L.S....takze jsme na tom mozna stejne :=)

Naja
23. 02. 2002
Dát tip
Ahoj holka mame prave ted asi stejne favority i kdyz krome J(iriho) K. je to jeste L.S....takze jsme na tom mozna stejne :=)

Nuitík
18. 02. 2002
Dát tip
pěkné, celá bacilčí rodinka :o)))

Prokletí
14. 02. 2002
Dát tip
Tyjo! tomu říkám vyspělá milostná poesie!!! I když já ji tu na Písmovi furt enem zdrbávám... óchorchró chro i taťkovi ;o))))))))) (že miju taky na chvilu pučíš) Hň hň m.

Děkuju. Jsem potěšena, že se Vám to líbí.

Casenka
31. 01. 2002
Dát tip
Tos psal, Bací, Ty! To je krásný, Haničku bych jednou chtěla vidět:-)

Bacil
28. 01. 2002
Dát tip
Tedy Hermite... že to získá pár tipů jsem tušil, ale že to dá někdo do výběru... ale fakt je, že se jí povedla.

Bacil
28. 01. 2002
Dát tip
avi

Wopi
26. 01. 2002
Dát tip
:)

Krel
26. 01. 2002
Dát tip
joj...hezky zamilované.. :-)))

Bacil
25. 01. 2002
Dát tip
Furt zamilovaná... prostě po mně. Kromě J. Ch. momentálně miluje ještě P. Z., ale J. Ch. podle všeho víc - překvapivě už ji to drží víc než rok a půl...

Print
25. 01. 2002
Dát tip
*****!!!! Jablko nespadlo daleko od stromu!!!! Blahopřeju!!!! ****!!!!

Majkika
25. 01. 2002
Dát tip
kony jsou prostě nesmrtelné,ještě že si sedl pod jabloň

pegasík
25. 01. 2002
Dát tip
to jsou věci :) jsem zvědavej co bude psát v šestnácti :) ťyp :) *

hermit
25. 01. 2002
Dát tip
skvělý - s dcerou do výběru, přece neni jen pro dospělí...!!! :-)

...ano...! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru