Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krátka balada

25. 10. 2012
2
7
838

 

Noc je šťavnatá. Počuješ klopkanie vlastných podpätkov, lem sukne sa dotýka tvojich stehien, pod ňou ťa dráždia príliš úzke nohavičky, máš chuť roztiahnuť nohy rovno v podchode a nedočkavo čakať na prvého, ktorý zakopne. Oproti ti kráča pekný černoch, myslíš na veľkosť jeho vtáka, pozeráš sa mu do očí, na jeho bielka s rozkonárenými červenými žilkami. Zastaví ťa, srdce ti búši. Pýta sa koľko je hodín, vyberáš mobil z kabelky pričom si nenápadne vyhrnieš sukňu o kúsok vyššie. Je čosi po polnoci. Odpovieš, on poďakuje a odchádza, sklamaná vychádzaš z podchodu. Počuješ pískanie, otočíš sa s úsmevom, mesto je plné nadržaných chlapov.

V podniku si si sadla k baru, vypýtaš si od čašníka niečo ľahké, chceš ostať pri zmysloch, potrebuješ ich, aby si všetko cítila. Registruješ pohľady, dva zvlášť silné. Chvíľu ste flirtovali, niečo vypili. Zavolali ste si taxík a odviezli sa k tebe do bytu. Začalo sa to, po čom si celý čas túžila. Jeden ti držal ruky, druhý ťa miloval. Nadávajú ti do kuriev. Vzdycháš a kričíš od rozkoše.

Neskôr si sa zobudila sama ležiac na posteli. Mala si pocit, že z teba niečo ubudlo, všetko začalo byť zvláštne. Po celom tele si mala modriny, zápästia červené a boľavé. Plakala si. V kúpeľni si si opláchla tvár, v zrkadle sa mihali páry rúk, ktoré sa za tebou naťahovali, dotýkali sa ťa, ale ty si nechcela. Zaliezla si do kúta čakajúc, kedy sa k tebe vráti – kedy sa k tebe vráti ona. Milovala si ju, vždy ťa zachránila.

Prišla o pár hodín, duchom neprítomnú ťa vzala za ruku. Poslušne si ju nasledovala. Vo výťahu sa ti dlho dívala do očí, dôverovala si jej, nikdy ju nesklameš, ani ona teba. Prešli ste cez cestu, v MHD ti celý čas hladkala stehno, bola si šťastná, že ste spolu. Opäť ťa vzala za ruku, vystúpili ste, o pár minút vošli do vchodu osemposchodového obytného domu, otvorila kľúčom jeden z bytov, vedie ťa chodbou cez kuchyňu až do spálne.

To, čo tam vidíš je očarujúce. Nevieš sa nabažiť tej krásy. Časti dvoch mužských tiel porozhadzované po celej izbe, ešte krvácali. Priamo pred tebou leží ruka lanom priviazaná k osamotenému penisu. Uprostred tejto vizuálnej extázy ťa zvalila na pohovku, cítiš jej dych na krku, nežne ťa kuše do pery, vyzlieka ti nohavičky, vyhŕňa sukňu, dívaš sa okolo seba, cítiš blaženosť, chceš hrešiť. Jej jazyk. Chceš, chceš ešte viac.


7 názorů

Dík za názor :))

 


DavidPetrik
30. 10. 2012
Dát tip

Napsane svizne, zaostrene. Text dobre ubiha. Je to vysek jedne z moznosti uvazovani: text je vizualni, skoro jako storyboard z filmu typu "Sabo". Precteni ale nenavozuje katarzi - textu chybi struktura, pointa. Neni tedy povidkou, pouze crtou, miniaturou: zmenil bych zarazeni kategorie. Skoda, ze si autorka nedala vice prace s nabalenim sveho stylu na nejaky pribeh. Pro tento styl nicmene tipuji.


Naozaj som sa o to nesnažila, ale ak to vyzerá nútene, je dobré o tom vedieť :)

A ďakujem za tip, už som myslela, že to nestojí ani za komentár :)


Fruhling
28. 10. 2012
Dát tip
Celé je to o touze napsat fakt něco kulervoucího (doslova).

Ďakujem.

Je to tam práve preto, že to predtým chcela...celé je to o psychike.


Gard
25. 10. 2012
Dát tip

Zajímavá sonda...

Oceňuji, že je zde hned jasné, že jde o literaturu pro dospělé (ne tu, která dělá z dospělých děti - např. Harry P.). Je to svižné, každý odstavec má smysl. 

Na druhou stranu jsem nepochopil, proč tam jsou ty části těl, když to předtím sama chtěla.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru