Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Akrostich 27. října

27. 10. 2012
0
13
1193
Autor
vkl

Šestkrát v týdnu oslňuje

A sedmý den znejistí

Radost, co ji naplňuje,

Lapidárně vymístí

Obavou si znesnadňuje

Talent - důvod závistí

Ačkoli se podceňuje,

            jiné vždycky očistí

 

 


13 názorů

vkl
08. 11. 2012
Dát tip

Tak jsem to trefil :-) Ještě by bylo fajn, kdyby sis to hladilo bez výraziva hraničícího se zřejmě jakousi obscesí a nebudu moct napsat ani popel :-)


Miroslawek
08. 11. 2012
Dát tip
Ty jsi úplný psycholog amatér, člověče ;) Jen jestli tvé vývody nebudou spíš projevem neschopnosti porozumět čtenému textu. Ale gdyž už jsme u té demagogie: Nemá-li publikovaný text ani náznak úrovně, má smysl mrhat časem na něco jiného než na pohlazení kritikova ega?

vkl
08. 11. 2012
Dát tip

Ono je to i nezručný demagog? :-) Už je jisté, že tomu nevysvětlím, že nemá-li kritika ani náznak úrovně, tak se z toho objekt kritiky bude snažit poučit jen velmi velmi těžko a je poté také velmi těžké nevnímat, že kritika nejspíš měla posloužit jen jako další pohlazení kritikova ega. A neobratná demagogie je zřejmá z jeho posledního příspěvku, který reaguje pravděpodobně na sebeomlouvání jeho vnitřního puzení, neboť to, že bych zde někomu upíral právo na názor mne ani nenapadlo, natož, abych to napsal.


Miroslawek
07. 11. 2012
Dát tip

Jak to bereš, je mi srdečně jedno. Prostě jen procházím seznam děl, jsi na něm, dobrá; nejsi, taky dobře.


vkl
06. 11. 2012
Dát tip

No hurá, beru to jako závazek nicku Miroslawek nepokoušet se být vtipný, zejména s berličkami vyměšovacích rekvizit.


Miroslawek
06. 11. 2012
Dát tip

To je sice možné, ale smiř se s tím. Nehodlám se odchylovat od zvyklostí slušného chování.


vkl
31. 10. 2012
Dát tip

ještě aby byla slyšet, to by mě opravdu naštvalo :-) přesto bych ocenil, kdybys mi netykalo


Miroslawek
31. 10. 2012
Dát tip

neboj, úplně ve všem je ta práce vidět


vkl
31. 10. 2012
Dát tip

Ani nevíte, kolik mi dalo práce snížit se na úroveň vámi přidané moudrosti, a vy si ještě stěžujete :-) Jinak mě zase vaše věci na Písmákovi nudí, ale netvrdím, že jsou špatné, budiž vám přáno. Posílám avízo, neb jsem nevěděl, že to funguje tímto způsobem.


Miroslawek
31. 10. 2012
Dát tip

A jinak, to neposílání avíz je taky celkem vtipné, ovšem nikoli originální.


Miroslawek
31. 10. 2012
Dát tip

Moudrost hodná tety Kateřiny... ale když to pomáhá ;)


vkl
29. 10. 2012
Dát tip

I vy vtipníku, lepší jeden prd než deset doktorů.


Miroslawek
29. 10. 2012
Dát tip

Škoda slov i času tu je.

Ani není moc co psát.

Radost z četby koroduje

Levným veršem bez debat.

O lajdáctví, tlachu duje

Temný vichr z očí mých.

Aby bylo jasno: Blué,

           na prd je ten akrostich.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru