Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Detektív Onanium(Fuj! - prvý príbeh z porno série o vašom novom obľubenom detektívovi)

29. 10. 2012
2
1
832

tak náhle jiná, zamilovaná

     Kráčal som mestom, keď som zbadal ženu svojho srdca(myslím vtáka) a moje srdce(myslím vták) zaplesalo(myslím postavil sa mi).
     Pozoroval som ju, ako sa hýbe.
     Hýbala sa ako slon.
     Mohla mať tak stopäťdesiat kíl, ale mne to nevadilo. Miloval som ju. Už od detstva. Najprv platonicky, vôbec mi pri nej nestál a chcel som ju iba mať rád. Teraz to prežívam dospelejšie. Začal som myslieť na to ako ho do nej rvem a môj malý obrík sa začal zväčšovať. Behom dvoch sekúnd mu pribudlo tridsať centimetrov. Od stehna až po koleno sa mi tiahol obris hadice. Bez strachu, či to niekto uvidí, som sa k nej rozcupital.
     Ona.
     Ach.
     Všimol som si, ako si ľudia všímajú, že mi stojí a ešte viac ma to vzrušilo. Teraz mohol mať aj pol metra. Hrubý bol ako lýtko.
     Vyzliekol som si nohavice a nechal som svojho bimbasa voľne dýchať. Zjavne mu to vyhovovalo, tak sa nenechal zahanbiť a vyrástol ešte asi desať centimetrov. Chytil som ho do rúk.
     Láska môjho života to zbadala.
     Čakal som.
     Ona tiež čakala.
     Začal som onanovať.
     V sekunde ku mne pribehla a zatiahla ma do slepej uličky, kde si ho bleskurýchle vzala do úst. Hneď som sa postriekal. Zasvinil som ju od hlavy po päty. Nečudo. Gule som mal ako dve basketbalové lopty. Striekalo to na ňu a ja som sa nemohol vynadívať. Celých jej stopäťdesiat kíl postupne mizlo pod bielym náterom.
     Keď som dostriekal a obliekol si nohavice, pozval som tú horu semena na rande.
     Odmietla.
     Vraj má priateľa.
     Môj vták sa zmenšoval pomaly, ešte teraz mal okolo štyridsať centimetrov, tak som ho vytiahol a začal som ju ním mlátiť.
     „Budeš so mnou chodiť, suka jedna! Ty hnusná, smradľavá, vyjebaná kopa semena! Budeš so mnou chodiť! A teraz pôjdeš pekne  domov a povieš tomu svojmu priateľovi, že u teba skončil a môže vypadnúť!"
     „Dobre," povedala a ja som neveril vlastným ušiam.

     O pol hodinu som ju čakal pred jej domom. Vták bol v kľude. Pätnásť centimetrov. Čo vy na to dámy? Zbadal som pohyb a stuhol som vzrušením. Malý obrík začínal tuhnúť.
     Zo dverí vyliezol jej muž. Chvíľu sa obzeral. Potom ma zbadal a vydal sa ku mne.
     „Stoj, ty geňo! Už ani krok!" zavrčal som a ukázal som mu svoj odznak. Pozrel sa a zreničky sa mu rozšírili, keď si prečítal, že som


DETEKTÍV ONANIUM

 

     Sedel som vo svojej kancelárii a prezeral si fotky svojho vtáka. Bol som doňho zamilovaný. Vedel som, že na svete neexistuje žena, ktorá by mu odolala. Zvyšovalo mi to sebavedomie do extrémnych výšok. Potom som prešiel na fotky Semenice. Semenica je moja extrémne veľká priateľka. Je to láska môjho srdca a má asi dvesto kíl.
     Už už som šiel onanovať, keď do dverí vstúpila nádherná ženská.
     Na mňa bola však príliš úzka. Hneď som to zaregistroval. To však nevadí.
     „Ehm. Ste detektív Onanium?" zdráhavo sa blížila ku stolu.
     „Vo svojej plnej kráse, madam," pobozkal som jej ruku a položil vtáka na stôl.
     „Vidím, vidím. Ste fakt krásny... ale ja potrebujem nájsť Čičolínu."
     Schoval som vtáka a hodil som na ňu sexi pohľad.
     „Ste lezba," povedal som, chytil som ju za ruky, zviazal som jej ich za chrbtom. Potom som jej krk priviazal o radiátor, dal si dole nohavice a znásilnil ju do zadku. Rýchlovka.
     „Áno, som lezba," povedala „ale toto sa mi celkom páčilo. Urobte mi to ešte raz, prosím!"
     Urobil som jej to ešte raz.
     „Ešte raz, prosím!"
     Urobil som jej to ešte raz.
     „Mohli by ste ešte?"
     Urobil som jej to ešte.
     „Ešte chvíľu.. ehm ehm.. ach uch"
     Robil som jej to ešte chvíľu. Zovšadiaľ z nej už tieklo semeno.
     „Skúste to ešte..."
     Skúsil som to ešte. Môj sedemdesiatcentimetrový vták s hrúbkou mužského stehna sa predieral jej črevami. Bolo to nádherné.     Vystriekal som sa.
     „Ešte!!"
     Robil som jej to ešte. Potom som ju odviazal a nechal som ju robiť mi to ústami. Keď dorobila, opýtal som sa na Čičolínu.
„Je to vaša priateľka?"
„Po tom, čo som teraz zažila už len bývalá... vlastne od vás už nič nepotrebujem, okrem..."
Znovu sme sa do toho pustili.


1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru