Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ráno

31. 10. 2012
1
1
373
Autor
LobotomX

Ráno

Petr silou vůle otevřel oči, utřel si slinu a zamáčkl budík. Do mozku se mu jak rezavý šroubovák zabodla myšlenka na to, co ho dnes čeká...

Posadil se na postel a chvíli koukal do tmavého pokoje, pak se dobrovolně oslepil světlem z lampičky.

Snažil se narvat nohu do ponožky, ale vypadalo to, jako by se bránila. Postupným oblékáním pomalu získával vládu nad svým tělem a šatstvem.

Loudavě došel do kuchyně, dal vařit vodu na čaj a na stůl hodil piškoty. Nad snídaní se marně snažil vzpomenout, kdy se naposledy po probuzení cítil svěží jako lidé z reklamy. Jak pil svůj Earl Grey, zaplavovalo ho teplo a cítil, že se skutečně začíná probouzet.

Po “jídle“ si rychle vyčistil zuby, umyl obličej a začal vypadat zase jako člověk.

Popadl kabát, skočil do auta a odjel do práce, kde se nic čeho se obával nestalo.


1 názor

Chockl
31. 10. 2012
Dát tip

normálně nevšední den

fajne


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru