Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ztráty a nálezy a.. ztráty

04. 11. 2012
13
11
894
Autor
martinez

http://pribehynapadesatslov.cz/

 

Na staré půdě, kde znala důvěrně každý kout,  jednoho dne našla krasohled. Zářil novotou a pohled na svět skrz jeho sklíčka pro ni všechno změnil. Dychtivě si ho užívala každou volnou chvilku. Byl to obrovský dar. A pak se zničehonic rozbil. Lehce nabyla, lehce pozbyla.  Teď bude vděčně opatrovat střípky.

 

 

 


11 názorů

martinez
09. 11. 2012
Dát tip

tak si budem držet palce - a já jedu do práce - buď tu jako doma, kafe je v konvici, čaje v polici, sušenky v krabici  :o)


Print
09. 11. 2012
Dát tip

:-) No, chodím tady od domu k domu.

Poprosím sv. Martina i Ježíška, aby mi někdo z nich krasohled donesl. Přece nechci tak moc, ne?:-)


martinez
09. 11. 2012
Dát tip

tak jsi přišel na návštěvu? prodává.. vím o nich a doufám že svatý Martin nebo ježíšek třeba.. 


Print
09. 11. 2012
Dát tip

Myslíš, že se krasohled ještě vůbec prodává? Mám na něj nostalgické vzpomínky.  A jsou vůbec ještě děti, které by se do něj dívaly?

*


martinez
06. 11. 2012
Dát tip

nésó? já myslela že só!  :o)

děkuju vám tu, i za návod na nový krasohled 


baaba
05. 11. 2012
Dát tip

...střepy nesou štěstí :)


Zuzulinka
05. 11. 2012
Dát tip

lehce vyrobí nový - právě v tom je kouzlo krasohledu:)

 

http://www.debrujar.cz/php/adfotozaple/sifra08periskopakrasohled/sifra08kasohled.html


srozumeni
05. 11. 2012
Dát tip
***

Čudla
04. 11. 2012
Dát tip

/*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru