Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MDASH a NDASH

09. 11. 2012
1
14
688
Autor
Lakrov

 

Můžete mi vy, kteří používáte jiný prohlížeč než Mozilla Firefox 3, sdělit, jak se vám zobrazují následující dva znaky?

— ("mdash") a – ("ndash") (BEZ STŘEDNÍKU)

— ("mdash") a – ("ndash") (SE STŘEDNÍKEM)

Po říjnových úpravách Písmáka se chystám napravit grafický vzhled textů, které změnami utrpěly, a zmíněné dva typy pomlček patří k problémovým znakům.

 

 

Děkuji a omlouvám se za vyrušování technickými detaily. Po získání "reprezentativního" vzorku diskusi zruším.


14 názorů

Lakrov
14. 11. 2012
Dát tip

Pro Háber:

Z toho si nic nedělej. Teprve teď, po dvou dnech vynaložné práce (nesouvislé), zjišťuji, co to je vědět opravdické, velké h... :-)


Háber
13. 11. 2012
Dát tip
o tom neviem ani h...:)

Lakrov
11. 11. 2012
Dát tip

Pro Zdenda: Díky, moc jsi mi pomoh. Právě na tom pracuji. Ještě "dolaďuji" korektní uvozovky dole a nahoře.


Lakrov
09. 11. 2012
Dát tip

Pro Dero: DOmnívám se, že vstupní rozhraní Písmáku ty středníky "žere".

Oba řádky:

<P>  &mdash ("mdash") a &ndash ("ndash")    (BEZ STŘEDNÍKU)

<P>  &mdash; ("mdash") a &ndash; ("ndash")  (SE STŘEDNÍKEM)

vypadají po vložení totožně:

<p><font size="4">&mdash; (&quot;mdash&quot;) a &ndash; (&quot;ndash&quot;) (BEZ STŘEDN&Iacute;KU) </font></p>

<p><font size="4">&mdash; (&quot;mdash&quot;) a &ndash; (&quot;ndash&quot;) (SE STŘEDN&Iacute;KEM) </font></p>

 

Asi nezbyde, než se uchýlit k "netypografickému" rozdělovníku (minus) :-)


Lakrov
09. 11. 2012
Dát tip

Pro Dero: Díky, zkusím to se středníkem (Firefoxu absence středníku nevadí)


Dero
09. 11. 2012
Dát tip

Lakrov: Entita musí být ukončena středníkem. Nemáš ho tam. Kromě toho nejsou na Písmáku po přechodu na Unicode enttiy již vůbec potřeba. Je možné vložit přímo znaky příslušných pomlček.


Lakrov
09. 11. 2012
Dát tip

Pro Zdenda: Díky za info. Zdá se, že to bude problém většinový, protože IMS-Internet Explorer používá nejspíš většina Písmáků.


Lakrov
09. 11. 2012
Dát tip

Pro Zdenda: Můžeš prosím ještě napsat, jaký typ a verzi prohlížeče používáš? Ať se dopracuji informace, jestli to chybné zobrazování je problémem menšíny nebo většiny čtenářských prostředí.

Díky


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru