Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Posraný posudek

13. 11. 2012
0
15
381
Autor
Lakrov

Zobrazuje se vám na pravé straně tohoto textu ‚nadbytečný‘ svislý posuvník omezující výšku textového pole na pouhých asi osm řádků ?

 

Ano nebo NE ?

 

 

To je to jediné, co potřebuji vědět.

Vřele děkuji za odpověď; těm, kteří uvedou také typ prohlížeče, ještě vřeleji. A omlouvám se za lest v podobě chytlavého názvu diskuse.

 

 

 

 

Následující text slouží především jako výplňový materiál pole pro zobrazení díla; toho pole, jež je kvůli výše zmíněnému posuvníku v některých případech omezeno na malý počet řádků, což ztěžuje čitelnost (nejen) prozaických děl. Výskyt nechtěného posuvníku je charakteristický zejména pro prohlížeč Internet Explorer (zjištěno na verzích „IE-7 version 7.0.5730.13“ a „IE-8 version 8.0.6001.18702“). Ke zobrazení posuvníku dochází podle mých dosavadních zjištění při vkládání děl v HTML (zformátovaný HTML text) za použití voleb „Source“ (na horní liště vstupního pole) při současném zaškrtnutí volby „Neaplikovat výchozí formátování Písmáku...“ (pod vstupním polem).

Vkládání (totožného) zformátovaného HTML textu bylo realizováno z prohlížečů „Firefox version 3.6.6“ (Suse-Linux 11) a „IE-8 version 8.0.6001.18702“ (Windows XP). Výsledek, tj. přítomnost nadbytečné postranní lišty byl v obou případech stejný.

Zajímavostí je, že zobrazení uloženého textu někdy přítomností onoho kritizovaného posuvníku provázeno JE, zatímco jindy je (tentýž, již uložený a neměněný) text zobrazen korektně, tj. bez posuvníku – to vše na témže prohlížeči.

Existence nechtěného posuvníku pravděpodobně souvisí s ‚upgradem‘ Písmáku, provedeným někdy na přelomu září a října tohoto (2012) roku. Není vyloučeno, že kód Písmáku je nadále v rekonstrukci, takže zmíněné ‚nejednotné‘ chování (vzhled) zobrazovaného textu je následkem průběžně prováděných změn.


15 názorů

Lakrov
14. 11. 2012
Dát tip

Všem vám vřele (vlastně ještě vřeleji :-) ) děkuji za vyčerpávající odpovědi, dovedší mě k závěru, že tohle (tj. nadbytečný svislý posuvník) je menšinová potíž, která se netýká jen mě a kterou svými silami nevyřeším. Z vašich odpovědí vyplývá, že popisovaný stav se týká především prohlížečů z rodiny MS (Internet Expolorer), což je o důvod víc utvrdit se v předsevzetí, že "na můj stůl widle nesmí".

Množinu získaných odpovědí považuji za reprezentativní vzorek, takže tuto diskusi-nediskusi přesouvám do konceptů. Nadále je tedy neviditelná (nezaclání na titulní straně), ale zasvěceným zůstává dostupná.

Děkuji za pomoc.


Rabb
14. 11. 2012
Dát tip

no problem.. chrome Verze 23.0.1271.64 m


vilém
13. 11. 2012
Dát tip
neřeknu..

Admin A
13. 11. 2012
Dát tip

A v IE verze 9.0.812.16421 taky nic... Ani v Google Chrome 1.6.4.30


jo, to jsem si všiml. když zformátuju text v HTML a zaškrtnu zrušení původního formátování, tak v IE 8.0.6001 vidím potom lištu. Normálně používám nejaktuálnější Google Chrome, tak mi to je naštěstí jedno. 


Admin A
13. 11. 2012
Dát tip

Nezobrazuje. FF 16.0.2.

A změň, prosím, kategorii. Děkuji velice.


Oldjerry
13. 11. 2012
Dát tip

IE v. 9.00.8112.16450... Win7/64b. - nemám potíže... zkoušel jsem to i v Google - rovněž bez volovin

 


Sněžka
13. 11. 2012
Dát tip

Ne. Mám Mozillu FF Portable 16.0.2IE jakéhokoli ranku do mých počítačů nesmí.


Danny
13. 11. 2012
Dát tip
NE: Opera 11.64/Windows XP NE: Opera 12.10/Debian Squeeze ANO: Firefox 3.5.16/Debian Squeeze ANO: Internet Explorer 8/Windows XP ANO: Firefox 10.0.2/Windows XP někdy se i stane (nedeterministicky) že posuvník zmizí a tím pádem není vidět celý text a nejde to ani listovat tož tak

vk
13. 11. 2012
Dát tip

a po odoslaní "kritiky"

NIE


vk
13. 11. 2012
Dát tip

ÁNO

(Explorer 8.0.7600)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru