Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HRYZZLI GRIZZLY

17. 11. 2012
0
0
648

3.9. Kapitola třináctá – Jeskyně

Hned ráno jsme po snídani nasedli do přistaveného teréního vozítka, které řídil místní indián. Ten nás zavezl pouští k jedné jeskyni...ono Antilope. V jeskyni jsme zastavovali na každém rohu a náš průvodce nám ukazoval, kde máme fotit a co to připomíná, zobrazuje nebo symbolizuje...takže jsem vyfotil George Washingtna, Orla, Indiána, Ženu s dítětem.  Výsledkem bylo alspoň dle mého názoru nejkrásnější sada fotek. Cestou jeskyní nám zpestřil povídáním o tom, jak jedna skupinka za deště zde dokonce utonula. Když jsme došli na konec jeskyně, udělali jsme včelem vzad na zpáteční cestě jsem se musel vyhnout i několika obtloustlým jedincům, kteří se proti mě najednou vyrojili :( . Poté nás indián odvezl pouští na výchozí místo, kde jsme měli auto. Po bezpečném příjezdu, jsem se s naším indiánským průvodcem vyfotil, dal mu pár doláčů za ochotné služby a šli jsme si každý po svém. Jelikož jsem předešlé noci dorazil poslední zásoby pivního moku, ujal jsem se volantu. Odvezl jsem naši skupinku do Monument Valley, kde jsme udělali další sérii fotografií a poté se naše skupina nemohla dohodnout kam jet dál...jelikož jsem seděl za volantem, rozsekl jsem naši nerozhodnost sešlápnutím plynu...následující bodem naši pouti se stal Big Four (ne nejedná se o fantastickou čtyřku :) ). Jedná se o bod, jedniný na území spojených států, kde se sbíhají hranice čtyř států (New Mexico, Utah, Colorado a Arizona). Zde jsem Otovi půjčil na suvenýry a vyrazili jsme směr Arches, což je další z místních národních parků. Jelikož jsem měl za sebou 8 hodinovou šichtu za volantem, předal jsem kormidlo nejdříve Helče, která jej posléze předala Milošovi, který nás dovezl do cíle, už za naprosté tmy. Během dnešního dne jsem udělal fotky pouze v jeskyni, z toho důvodu, že jinak jsem měl na starosti volant a když jsem se ho v druhé části dne vzdal, seděl jsem vždycky na straně, která byla tak nefotogenická (asi jako já po ránu, až to hezký nebylo :(().


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru