Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VÁHAVOST

17. 11. 2012
0
4
602
Autor
_Brevity_

...zákeřná smlouva s vlastní duší. Mám, nemám, co když, a co kdyby náhoudou..každý otazník ve větě,kterou napíšeme, či v každé konverzaci, kterou uslyšíme, je odpovědí na vše to, co neznáme, znát nechceme nebo naopak, otazník je nepřítel a přítel, otazník je tím, kde to vše začíná a končí.
Lidé, kteří mluví tak zvaně v otázkách, jsou lidé, kteří si sami svými doměnkami nejsou jistí a hledají odpovědi v našich reakcích. Proč někdo takový otázku pokládá...jednoduše váhá. Zákeřná situace, kdy člověk doufá v opak pravdy jen proto, aby si zmírnil bolest a úzkost. 
Váhavost dokáže přinést štěstí, o kterém se nám prozatím jen zdává. Váhavostí poznáme sami sebe, naučíme se poznávat vše kolem, naučíme se vzít risk.
A proto váháme každou vdechnutou, vydechnutou vteřinu a proto váháme dál...

_Brevity_


4 názory

_Brevity_
22. 11. 2012
Dát tip

"I know that I know nothing" :))


_Brevity_
17. 11. 2012
Dát tip
Proč pokládat otázku, pokud jsi si jistý a znáš na ni odpověď? To se mi zdá zbytečné.

A co když někdo pokládá otázky, aby se ostatní zamysleli? A pokouší se tak otevřít jim mysl?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru