Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Gali

27. 01. 2002
0
0
361
Autor
MCH

Od devíti kouří, taky občas pije. Přesto má zvláštní pohled holčičky. Tam kde 13 let žila je někdy až -60 stupňů, přesto z ní jde teplo. JE jí patnáct a v očích má moudrost jak kdyby jí bylo 30. Někdy se zase chová tak na 10. ROzmazlená holka, drzej fracek. Někdy se jenom usmívá a pak bych ju nejradši pohladil po vláskách. Je drobná nemá žádný prsa a přesto je strašně sexy.

Česky už umí,ale má pořád takovej ten přízvuk, jakej mají všechny cizinky mluvící česky ve filmech.  Dělá ji ještě roztomilejší.

Vypadá dospěle i legračně zároveň když si zapaluje svou Lucky strike.

\"NEvyznám se v TObě!! Uvidím Tě ještě někdy??? Moje sladká lolitko GAli.\"

 


JosefTupý
29. 01. 2002
Dát tip
oki. tak čekej. kontexty pracují;-) jinak používej, prosím, funkci avíz...

MCH
28. 01. 2002
Dát tip
Jo je to jenom o tom. Já si nedělám žádný ambice. Jenom prostě čekám jestli se nenajde někdo kdo pochopí co cítím.

JosefTupý
27. 01. 2002
Dát tip
hm... mě to přijde krátký. co s tím? kams to chtěl vést? je to jen o tý informarmaci, že existuje nějaká lolitka a že k ní máš nějakej vztah, kterej není blíže specifikován...

Wopi
27. 01. 2002
Dát tip
Povídka mívá aspoň trochu děj. Tohle je až k poslední řádce charakteristika. A pak je zakončená výkřikem. Poněkud málo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru