Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

motýl a leknín

22. 11. 2012
17
29
1627
Autor
snake_01

 

 

 

 

                                     bělásek přistál

                                     na leknínovém květu -

                                     k nerozeznání

 

 

 

 


29 názorů

neznamaxy
25. 10. 2016
Dát tip

*/ pro mne něžné


Švédsko 1
21. 12. 2012
Dát tip

...***


snake_01
05. 12. 2012
Dát tip

Děkuji za všechny 3 kritiky - je pravda, že minimalistický útvar jako haiku musí být dokonalý každou slabikou - budu nad Tvými připomínkami ještě přemýšlet. Ale přeci jen mi to nedá - ve STARONOVÝCH HAIKU jsi mi, zdá se, trochu odbyl 1. text a u mladičkých dívek, co pouštějí věnečky z trávy, tam si nejsem jistý tvou kritikou - rozhodně se přeci nejedná o zaznamenání běžné promluvy ve formě 5-7-5, už jen proto, že poslední verš vnáší do textu (podle mě) poměrně výrazný myšlenkový přesah.

 

Každopádně ještě jednou díky za kritiky.


Jinovata
05. 12. 2012
Dát tip

To rozdělování na kopis a pak oddělený výkřikový komentář působí opět rušivě. Nápad samotný je na rozhraní kýče, píš za hranou. Ono k nerozeznání působí jako polopatismus, spíš než jako moment způsobující osvícení.


snake_01
02. 12. 2012
Dát tip

posílám avízo - považuju tenhle text za jedno ze svých nejpovedenějších haiku


vesuvanka
02. 12. 2012
Dát tip

moc hezké :-))) TIP


snake_01
23. 11. 2012
Dát tip

Mohl, najdeš ho v Giverny - hodinu autobusem od Paříže, pobývá tam už delší dobu a je dost velká šance, že ho tam zastihneš.


snake_01
23. 11. 2012
Dát tip

Díky všem - jistě jste poznali, že mi haiku ilustroval Monet


Snad je to mámení,

snad šálí mě zrak,

já našla ho zrovna tak.*


eLko
23. 11. 2012
Dát tip

takové hezké.)


Juliana
23. 11. 2012
Dát tip

Něžné*


Čudla
23. 11. 2012
Dát tip

Jo *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru