Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DŽARDA A CHŘIPKA

25. 11. 2012
16
20
1408
Autor
brackenridge

S inverzí přišla sezóna chřipek a Džarda se v tramvaji nakazil.

Teď ležel v posteli, zachumlaný do pěti přikrývek, a chrchlal. Hlavně abych neinfikoval křečka, napadlo jej. Určitě mám zápal plic a umřu, napadlo jej napodruhé. Začal nacvičovat leh do rakve. Natáhl se na zádech jako prkno a složil ruce na prsou. Ták. Smrt ale nepřicházela. Zavolal Tvrdíka a otravoval. Kašlal do telefonu a schválně se nevysmrkal, aby zněl hodně dušně.

Tvrdík se nakonec slitoval a hodil Džardovi do schránky disk s pornem (Debbie does Dallas) přesto, že Džarda výslovně žádal o kuřecí polévku.

Matka mu poradila Pryznitzův zábal krku (Priessnitz©) a návštěvu Džardy odmítla s tím, že přehání.

Ještě budou špenlíčkem hrabat.

Do práce Džarda chodit nemusel, respektive nemohl. Papíry na hlavu. Stejně raději brázdil Brno tramvají. Jen kdyby tam nejezdili nemocní. Teď na to doplatí. Snad by se matka (nebo Tvrdík) o křečka uměli postarat.

Ve středu se Džardovi udělalo o poznání lépe.

Aby to nezakřikl, rychle oblékl přes pyžamo flaušák. Čekala ho jízda dvanáctkou. Před nástupem si plivnul do dlaně. Džardova slizká ruka pomalu přejížděla madla a  štípačku lístků. Dnes proočkuje několik desítek cestujících. 


20 názorů

Diana
23. 06. 2013
Dát tip
Panebože! To je pointa! Jinak Džarda stůně jako každej chlap :-)))***

VH64
02. 02. 2013
Dát tip

Jako by to pan pedvo řekl i za mne!


Dave Lister
02. 12. 2012
Dát tip

no jo je to prča..oni totiž jsou všichni tak trochu blbí ,fakt úlet

:)


Dave Lister
29. 11. 2012
Dát tip

jo jo tento seriál je nesmrtelnej ..i když teď u nás doma boduje i Teorie velkého třesku a Zmetci..


Dave Lister
28. 11. 2012
Dát tip

jo  a su zvědavá na další díly, ty nový tři zatím nic moc.


Dave Lister
27. 11. 2012
Dát tip

hele ale to sem nebyl já ..to byl ten seriál že jo..


BigBivoj
26. 11. 2012
Dát tip

proto radši chodím pěšky...


Kapsa
26. 11. 2012
Dát tip

: )


srozumeni
26. 11. 2012
Dát tip
***

Čudla
25. 11. 2012
Dát tip

Jo *


Dave Lister
25. 11. 2012
Dát tip

uch..fujtajbl ..jak milé, sloužit pro blaho lidstva..připomíná mi to jednoho, kterej se před dáváním krve pořádně zhulil..a druhej den šel na krev, aby si to ty lidi prej užili..


Ten jim to natřel. (-:


pedvo
25. 11. 2012
Dát tip

Jestli se už Džardovi ulevilo, tak nebyl nakažlivý. Na ocenění jeho povahových vlastností to ovšem nic nemění: Pokud chtěl někoho nakazit, je arcilotr. Chtěl-li opravdu jen očkovat, je lidumil. Každopádně je to eklhaft.


ještě že jezdím jen dvojkou...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru