Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já jsem věčný, já jsem věčná.

28. 01. 2002
4
0
1063
Autor
6ak

změnil jsem jméno ale ke své ex tvorbě se hlásím dál a i proto ale i na žádosti ostatních tu uvádím starší dílka.

 

Já jsem věčný.

Já jsem věčná.

Jsme jedno tělo.

Jsme jedna mysl.

 

Hádáte kdo jsem?

 

Napovím vám: Jsem to já kdo donutil první stromy aby rostly víš a víš, jsem to já kdo dohnal ryby k tomu aby vylezly z vody a naučily se dýchat, jsem to já kdo donutil první savce aby vylezly na stromy.

 

Už víte?

Ne nejsem bůh, ta malá postavička moudrého staříka se semnou nemůže měřit, vždyť je stár jen pár tisíc let a jeho moc je tak malá….

 

Já jsem věčný.

Já jsem věčná.

Jsme jedno tělo.

Jsme jedna mysl.

 

Už tušíte?

Ne?

Prosím zde jsou mé další indicie: Byla jsem to já kdo přiměl opice aby slezly ze stromů a uchýlily se do jeskyní, byla jsem to já kdo podnítil staré šamany k tvorbě prvních maleb na stěnách jeskyní a byla jsem to já kdo přiměl mladé lovce aby lovily víc a víc zvěře.

 

Špatně!

Nejsem Evoluce, má matka již jen sedí v povzdálí a sleduje tok šílených událostí tohoto světa.

 

Já jsem věčný.

Já jsem věčná.

Jsme jedno tělo.

Jsme jedna mysl.

 

Hádejte kdo jsem?

 Byla jsem to já co dala vzniknout starověkým civilizacím, já jsem podnítila vznik divů světa a byl jsem to já co tyto divy zničil byl jsem to já kdo vyhubil civilizace jenž tyto divy stavěly.

 

Chyba!

Nejsem smrt, má sestra jen sedí vedle mne a ptá se: proč se lidé bojí jí, když ona jsem jen osvobození od bolesti a utrpení, proč se bojí jí a ne mne když já jsem to co je žene do její náruče. Proč se bouří proti ní a vždy se pak vrátí do mé moci. Do moci která je zahubí.

 

Já jsem věčný.

Já jsem věčná.

Jsme jedno tělo.

Jsme jedna mysl.

 

Jsem to já kdo dal vzniknout honům na čarodějnice, jsem to já kdo vedl Křižácké výpravy, jsem to já kdo vedl výpravy do Nového světa.

Byla jsem to já co přiměla Napoleona a Hitlera aby rozpoutaly své dobyvačné války, byla jsem co našeptávala při tvorbě atomových zbraní.

 

Já jsem věčný.

Já jsem věčná.

Já jsem závist

Já jsem hněv.

Jsme jedno tělo.

Jsem jedna mysl.

S vámi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                              Jsme jedno s vámi lidmi


LaMouette
19. 12. 2002
Dát tip
... a víš, že když místo slovíčka "závist" lze použít "láska" aniž by to výrazně změnilo smysl i poentu?:-)))*

LaMouette
19. 12. 2002
Dát tip
ehm.. to když tam nepatří:-))

Algaranna
19. 12. 2002
Dát tip
je dobra:-} Ale napadlo mne to samy jako LaMouette...uz nekde v prostredku:-}}*

Dobré, nápadité. A asi bych dodal že i pravdivé....

6ak
15. 06. 2002
Dát tip
co mas proti pritomnymu casu??

Lucy
14. 06. 2002
Dát tip
***

Marwin
09. 05. 2002
Dát tip
Asi bych drobátko upravil toho boha, ne jej uplně vypustit, ale prostě upravit. A nebylo by špatný občas použít tvar slovesa ženského rodu, protože tam máš: Já jsem věčný. Já jsem věčná. Znělo by to líp. Jinak je to zajímavý nápad a líbí se mi.

6ak
10. 04. 2002
Dát tip
diky ti za prvni kritiku u meho oblibeneho dilka:))

horák
09. 04. 2002
Dát tip
Docela to újde. Sice bych ještě přeonačil to vysvětlení, ale věřím, že sem rád toto dílko vracíš - má to nápad - i když se trochu děsím té světobornosti.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru