Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Červený dáždnik

02. 12. 2012
0
0
360
Autor
Daduš

Prežil so mnou toľko krásnych i smutných chvíľ. Pamätá si toho omnoho viac ako ja, moje fotografie či videá. Iba on cítil studené dažďové kvapky, pred ktorými som sa ním chránil. Nechal sa páliť horúcim slnkom, len aby som ja bol v príjemnom tieni.  Vždy ukryl mňa aj druhú polovičku môjho srdca, ktorá sa usídlila v prenádhernom dievčati s ľubozvučným menom, ktoré ladilo s jej blankytne modrými očami. Volá sa Blanka. Vytrpel si toho veľa. V pamäti má aj naše prvé rande na  zakvitnutej lúke za dedinou.  Skryl nás pred ukrutnou metelicou, keď sme sa večer vracali z divadla. Nenechal Blanku škvariť sa na slnku pri našom obľúbenom jazere. Vždy sme sa naňho mohli spoľahnúť.  Keď sme ho mali so sebou, nikdy nás nenechal v štichu a prežíval s nami radostné i menej radostné chvíle. Ochraňoval nás i naše polovičky či kamarátov. Tak sa nad tým zamyslite a poďakujte sa aj vy svojmu dáždniku za jeho výpomoc.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru