Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro pana Vladimíra Franze!

02. 12. 2012
2
25
954
Autor
OFF AXIS

Naše vyjádření podpory volby Vladimíra France a souhlasu s jeho názory a osobností.

odkaz na video s recitací-zpěvem a hudebním podkladem této básně (pro případ že by selhalo zobrazení v básni)

http://www.youtube.com/watch?v=vQNgS7s2MdM

Proč budem volit pana Franze

neb nejde mu o konto v bance

Je podle nás rozuzlení

morálního hladovění

 

Byť ve tváři má mnoho barev

tak jeho krev zdá se nám čistá

ryzím je vínem českých rév

realistický utopista

 

Tak děkuji Vám pane Franzi

za tu Vaši snahu

že jste nám dal víru, šanci

opět si vážit našich prahů 

 


25 názorů

Temnorez
02. 12. 2012
Dát tip

snažím se snat o to? a vážně mazej už do peřin... 


Temnorez
02. 12. 2012
Dát tip

tak to se v tom případě nemůžeš pučit ani z vlastních chyb, smutné...

jinak k tvému poslednímu příspěvku u toho tvého výblitku - použij fantazii. (pokud to není nad tvé síly)

dobrou noc a sladké sny...


Temnorez
02. 12. 2012
Dát tip

hmm, začalo ti to docela pálit, pochopil jsi význam slova všichni!


Temnorez
02. 12. 2012
Dát tip

za blbce jsme dávno už všichni, to ti asi uniklo.


Temnorez
02. 12. 2012
Dát tip

heřman: hlupáčku :-)


vkl
02. 12. 2012
Dát tip

:-)


Temnorez
02. 12. 2012
Dát tip

Heřman: myslím to tak, že žijeme v době která bude bolet, v době kdy se rodíme do krásně zařízené cely s pocitem svobody která je falešná jako úsměv prostitutky. Proto je potřeba rozbít zasrané, zastaralé standarty a ukázat že chceme žít a zemřít pro nějaký vyšší princip než jen pro pohodlí, bezpečí a morální chudokrevnou obezitu. Vladimír v mladých lidech dokázal vzbudit tohle uvědomění a za to si ho vážím. Vím že to nepochopíš, ale to už není moje starost, starej.

vlk: tohle dílko mi příjde příjemně hravé, nadnesené a upřímné s myšlenkou která lze pochopit. Kouknul jsem se na tvé básně a pochopil jsem že to je něco čemu ty neporozumíš ;-)

 


vkl
02. 12. 2012
Dát tip

Franc není dobrý kandidát a tohle není dobrá báseň ;-)


Temnorez
02. 12. 2012
Dát tip

Kdo se bojí, nesmí z kundy ven vole...


OFF AXIS
02. 12. 2012
Dát tip

řekněme že dávám přednost tomu, kdy člověk navenek může působit "nepoutavě" ale uvnitř je dobrý a čestný, než ten kdo se jeví a chová jako milius a usmívá se za na všechny za každých okolností a ve skutečnosti to je sprostá sobecká svině...

každý máme svůj názor a svoje kritéria toho čeho si vážíme.

těším se na výsledky voleb.


Temnorez
02. 12. 2012
Dát tip

-t-


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru