Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Opuštěná

08. 12. 2012
0
3
695

Příběh se odehravá za dob Harryho Pottera v Bradavicích...

Opuštěná - 1. kapitola

 

Byla noc..
Utíkala Zapovězeným lesem, jako by jí bylo úplně jednou kam jí nohy zanesou, bylo jí jedno jestli natrefí na vlkodlaky, akromantule nebo upíry. Zkrátka chtěla být nejdál od Pottera, od těch jeho nepřirozeně zelených očí, černých vlasů a brýlí. Po hodině čistého běhu, se konečně zastavila, opřela se o strom. Nohy jí podklesly, takže se její černé šaty protrhly a její záda se se poškrábala o kůru stromu. Tahle bolest jí ovšem vůbec nevadila, myslela spíše na bolest v jejím srdci. Nechápala, jak jí to mohl udělat, byli spolu přece už 3 roky...


Před 3 hodinami..
Sakra, sakra, sakra!! Já to nestihnu!!! honilo se mí hlavou. ,,Mary!!'' zakřičela jsem zadýchaně, moje nejlepší kamarádka okamžitě přiběhla, ,,Co se stalo Avallono?'' zeptala se mě. ,,Mary, mohla by si mi prosím podat ty černé stíny?'', nechápavě na mě pohlédla a zeptala se ,,Nejsi náhodou čarodějka, co třeba Accio?'', ,,Promiň, ale jsem v takovém stresu, že nevím co dřív.'' omluvila jsem se jí. ,,No dobře, vím že máš rande s Potterem, tak já tě i namaluju než prefektskou umývárnu podpálíš.'', namalovala mě, pomohla mi obléknout se do černých minišatů a bot s podpatkem i platformou. V rychlosti jsem jí poděkovala a chtěla jsem se za Harrym přemístit, než mi došlo, že to v Bradavicích nejde, Mary viděla mou snahu a zasmála se : ,,Jsi přece z Havraspáru, kde máme být nadprůměrně inteligentí, a ty zapomeneš zrovna na tohle. ''. Vztekle jsem se na ni otočila, uděla všeříkající gesto a vyběhla z umývárny, a slyšela jsem ještě Maryin smích. Konečně jsem doběhla do Vstupní síně, kde jsme se měli s Potterem setkat, nikdo, kromě mě a Heleny z Havraspáru, tam ale nebyl. ,,Heleno, mohla by jste  prosím, zjistit, kde Harry Potter? Mám s ním tady schůzku.'', pohlédla na mě s tím svým záhadným úsměvem, kterým se tolik podobala své matce a odplula. Byla jsem nervozní, ale naštěstí jsem se nepotila, díky jednomu šikovnému kouzlu, které jsme s Mary našly. Konečně přicházel kapitán nebelvírského famfpálového týmu, chlapec který skoroval, ,,Promiň,'' omluvil se za svůj pozdní příchod, jenže to ani nedořekl a já už se k němu vrhla a vášnivě ho začala líbat. Šedá dáma, nás s úšklebkem pozorovala, načež k ní doplul Skoro-bezhlavý Nick, nabídl jí rámě a odpluli spolu. ,,Tak tedy půjdeme?'' zeptal se mě po dokončení našeho přivítacího rituálu, ,,Jasně.'' odpověděla jsem mu a společně jsme se vydali do Prasinek. Když jsme došli ke Třem koštatům, zeptal se mě Harry co bych si dala, odpověděla jsem, že odvar z chejru, dala jsem mu pusu, a odešla se posadit, než jsem tam však stačila dojít, tak se tam Harry snad přemístil i s pitím, ,,Dáma by si neměla špinit ruce se židlí, zvlášť tak krásné ruce.'' dodal a políbil mě na krk. Položil pití na stůl a posunul mi židli, abych si na ní mohla sednout. Tiše jsme popíjeli a jelikož venku už byla tma jako v pytli, rozhodli jsme se, že to zabalíme a vrátíme se do Bradavic. Doprovodil mě až ke schodům mířícím do Havraspárské věže, políbil mě a šel do své společenské místnosti. Co kdybych ho jednou sledovala, pomyslela jsem si, použila jsem na sebe zastírací kouzlo a a rozběhla se za ním, v podpatcích to nebyla sice žádná závratná rychlost, ale dohnala jsem ho, zrovna když říkal Buclaté dámě heslo Quid agis, které mu umožnilo přístup do nebelvírských komnat. Sedl si na pohovku a rozlížel se, jako by někoho čekal. Zvědavě jsem na něj hleděla, naslouchajíc zvuku holčičích kroků, které se blížily. Tlumeně jsem slyšela heslo Quid agis a poté do místnosti vstoupila blondýna, oblečená pouze v župánku, pod kterým měla jen krajkové spodní prádlo. Doufala jsem, že je to jen náhoda, že ta holka s ním nic nemá, bohužel opak byl pravdou. Viděla jsem záblesk vášně a touhy v jeho očích a poté ta holka k němu bezeslov přistoupila, sedla si na něj a povalila ho na pohovku, on se nijak nebránil. Kdyby byl opilý, dokázala bych to ještě pochopit, jenomže si dal jen máslový ležák. To už jsem nevydržela a zrušila jsem svoje zastírací kouzlo a plná vzteku a zloby jsem z plných sil zařvala ,,Tak takhle se ti to teda líbí? Že máš dvě holky se kterejma spíš, buhví jestli jenom dvě!!!! Myslela jsem, že mě fakt miluješ ale tohle? Jdi vážně do prdele Pottere!!!'', s těmihle slovy jsem vyběhla z té jejich společenské místosti a letěla jsem pryč z tohohle prokletého hradu, ozbrojená jedině svou cesmínovou hůlkou s jádrem smrtonosčina vlasu, jsem vyběhla ze Vstupní síně, proběhla bránou a řítila se do Zapovězeného lesa....


3 názory

StvN
13. 12. 2012
Dát tip

Kopirovani neni dobry napad. Navic kopirovani takove blbosti. Pokud je ti trinact, tak budiz. Ale jinak ne-e. 


Alissa
11. 12. 2012
Dát tip

Co mě mrzí, že, jak říká Janina, postavy - tedy v tomhle případě Harry - jsou si podobné jen jménem. Podle detailů tuším, že knížky o Harrym Potterovi docela dobře znáš, zkus se soustředit na to, aby se tvůj Harry choval plus mínus podobně, myslím, že tvým příběhům by to prospělo.


Janina6
10. 12. 2012
Dát tip
Přiznám se, že mě to vůbec nebavilo. Nerozumím, proč máš potřebu „vypůjčit si“ prostředí a postavy známého díla, když ve tvém textu to prostředí prakticky nehraje roli a postavy se těm původním podobají snad jen jmény. Kdyby to aspoň byla třeba parodie. Jenže tohle je jenom, s prominutím, strašně hloupé. Přečetla jsem pro jistotu obě kapitoly, abych ti nekřivdila, ale bohužel: postavy se chovají naprosto bezhlavě až pitomě, o ději se nedá mluvit, tedy kromě toho, že se hrdinové po sobě jakože eroticky vrhají (ale ona ani ta erotika v tom doopravdy není), a nějaká kouzelná atmosféra, dobrodružství, nebo snad dokonce hlubší myšlenka? to všechno tady chybí. Text je plný překlepů, gramatických a slohových chyb, ale myslím, že po pravdě řečeno ani nemá smysl se jimi zabývat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru